Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Tyckte publikstödet var bra inne i stan, men som sagt sämre på Djurgården. Det var också väldigt många finländare som tjoade och hejade i publiken, kul! Eftersom det var min första Sthlm-mara kan jag inte jämföra med tidigare år, men jag tyckte stämningen

Tyckte det var ett grymt bra arrangemang med kläder, omklädning, vätska och allt annat runt omkring Stockholm Marathon.

Halloj allihop! Kanonlopp/väder att springa men är det bara jag som önskar att det långa varvet (2:a) kom först?
Tack ändå till arr för kanonlopp! (H:) (t+)

Staffan, jag tror att varven ligger som de gör för att det annars blir för trångt på Gärdet och Djurgården. Jag tyckte det blev riktigt trångt på Gärdet fast den biten kom på andra varvet.

Det Karin säger stämmer nog, plus att omvänd ordning (som det var ända tills i fjol) innebar att tätlöparna kom ikapp 6-timmarsfolket mot slutet och deras tempon var väl inte helt kompatibla, om man säger så. Med det korta varvet först hinner alla löpare

Det var faktiskt många som blev varvade också i år.

Hoppsan....när man talar om trollen typ!!??
Först fick jag en förfrågan om åsikter kring Farthålleriet av den ansvarige!"
Å nu har jag fått en enkät från Asics Stockholm Marathon om hela klabbet......har inte haft tid att gå igenom och svara....vilket jag

12