Quote from Bjarne Lewin on 24 May 2009, 23:18Jag hade också problem med vaderna en period. Jag vet inte om det berodde på att jag hade ökat träningsmängden för fort, fast egentligen tror jag inte det. Jag tränade efter ett mkt försiktigt mybörjarprogram...
Lösningen, på betongklumpsvaderna, blev at
Jag hade också problem med vaderna en period. Jag vet inte om det berodde på att jag hade ökat träningsmängden för fort, fast egentligen tror jag inte det. Jag tränade efter ett mkt försiktigt mybörjarprogram...
Lösningen, på betongklumpsvaderna, blev at
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 18:28TACK ALLA NI SOM SVARAT!!!! NI ÄR BÄST (v) ska verkligen ta till mig alla dessa råd som ni har gett mig!!!! Fy sköven vad ni är bra!!!!
TACK ALLA NI SOM SVARAT!!!! NI ÄR BÄST (v) ska verkligen ta till mig alla dessa råd som ni har gett mig!!!! Fy sköven vad ni är bra!!!!
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 20:41Fy vaffönågge...??
😀
Fy vaffönågge...??
😀
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 20:46Skärpning Håkan...?!
När Gösta Fåglum Pettersson gick över mållinjen i Giro di Italia som sensationell å underbar å enda svenska vinnaren genom tiderna sa han....ja det gick ju ditta "SKÖVEN" så bra...?!...;););)
Skärpning Håkan...?!
När Gösta Fåglum Pettersson gick över mållinjen i Giro di Italia som sensationell å underbar å enda svenska vinnaren genom tiderna sa han....ja det gick ju ditta "SKÖVEN" så bra...?!...;););)
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 20:49aaa, lokalt dialektalt tabbe knekt menar du 😀
aaa, lokalt dialektalt tabbe knekt menar du 😀
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 21:11Å det ska du veta att det var i valören...??!!
No offence Håkan...man kan inte ha koll på alla dialekterna i vårt avlånga land...jag har just fått lite koll på Månkarboiskan typ...hehe:D:D:D
Å det ska du veta att det var i valören...??!!
No offence Håkan...man kan inte ha koll på alla dialekterna i vårt avlånga land...jag har just fått lite koll på Månkarboiskan typ...hehe:D:D:D