Quote from Guest on 15 July 2011, 17:29Längtar du efter riktig terränglöpning?
Då är Vansbro Marathon utmaningen för dig, terränglöpning med marathonlängd (43 km). Tävlingsdag är torsdag 5 juli i simmarveckan. Obs flyttat från onsdag till torsdag för att sitta mera ihop med Vansbrosimningen.
Längtar du efter riktig terränglöpning?
Då är Vansbro Marathon utmaningen för dig, terränglöpning med marathonlängd (43 km). Tävlingsdag är torsdag 5 juli i simmarveckan. Obs flyttat från onsdag till torsdag för att sitta mera ihop med Vansbrosimningen.
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 17:39Om man nu ska göra"Vansbro All In" nästa år så får man börja med detta lopp 🙂
4 dagar efter SM 100km.
Men vad gör man inte för att ha lite skoj.
Om man nu ska göra"Vansbro All In" nästa år så får man börja med detta lopp 🙂
4 dagar efter SM 100km.
Men vad gör man inte för att ha lite skoj.
Quote from Funbeat user on 15 July 2011, 19:59Haha... jag vill verkligen rekommendera det här loppet för er som inte söker en tid utan en upplevelse. Tror att Janne kommer att slå min tid med dryga timmen....men inte min upplevelse..?! Ett marathonlopp typ extra liksom...! Hoppas att det överlever oc
Haha... jag vill verkligen rekommendera det här loppet för er som inte söker en tid utan en upplevelse. Tror att Janne kommer att slå min tid med dryga timmen....men inte min upplevelse..?! Ett marathonlopp typ extra liksom...! Hoppas att det överlever oc
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 09:03Vansbro All In låter ju som en plan!
Vansbro Triathlon körde jag ifjol, frågan är om man klarar det efter ett marathon dagarna innan. Simningen börjar kännas mer och mer som ett litet bad som en skön avslappning efter en hård tävlingsvecka...
Vansbro All In låter ju som en plan!
Vansbro Triathlon körde jag ifjol, frågan är om man klarar det efter ett marathon dagarna innan. Simningen börjar kännas mer och mer som ett litet bad som en skön avslappning efter en hård tävlingsvecka...
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 12:55Jag sprang ifjol, loppet är ett marathon fast mestadels i terräng. Arrangören hade gjort ett hästjobb i skogen och t.o.m. klippt och trimmat här och var. Rekommenderas. (t+)
Jag sprang ifjol, loppet är ett marathon fast mestadels i terräng. Arrangören hade gjort ett hästjobb i skogen och t.o.m. klippt och trimmat här och var. Rekommenderas. (t+)
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 17:18Tråkigt för mig att ni bytte datum. Springer Hälsingetrailen istället. Hade tänkt köra båda.
Tråkigt för mig att ni bytte datum. Springer Hälsingetrailen istället. Hade tänkt köra båda.
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 15:19Trist Robert, så kan det var ibland.
Vill du kan du vara provlöpare på Måndag samma vecka - om du inte har lokalkännedom och tycker det är okey att bli filmad. 🙂
Efter vi haft möte med Vansbrosimningen så har det visats sig väldigt många fördelar att
Trist Robert, så kan det var ibland.
Vill du kan du vara provlöpare på Måndag samma vecka - om du inte har lokalkännedom och tycker det är okey att bli filmad. 🙂
Efter vi haft möte med Vansbrosimningen så har det visats sig väldigt många fördelar att
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 17:14En dag extra vila (och för transport) efter Lappland Ultra, blir bättre och bättre 🙂
En dag extra vila (och för transport) efter Lappland Ultra, blir bättre och bättre 🙂
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 17:16Och sen slipper man problemet med vad man skulle göra på torsdagen för att inte tappa tempot 😉
Och sen slipper man problemet med vad man skulle göra på torsdagen för att inte tappa tempot 😉
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 17:38Blir nog halvmarathonvarianten 😉
Blir nog halvmarathonvarianten 😉