Quote from Funbeat user on 8 June 2012, 18:21Kolla kartan här:
http://www.vansbromarathon.se/banan/banan.asp?y=2011
I fjol var det ungefär såhär; Vatten, cola, saltgurka (på nån), lakritsfiskar, kaffe och bulle mot slutet (på Gladtjärn). Vet inte vad som är tänkt i år. Är du petig kör du vätskebäl
Kolla kartan här:
http://www.vansbromarathon.se/banan/banan.asp?y=2011
I fjol var det ungefär såhär; Vatten, cola, saltgurka (på nån), lakritsfiskar, kaffe och bulle mot slutet (på Gladtjärn). Vet inte vad som är tänkt i år. Är du petig kör du vätskebäl
Quote from Linnea Persson on 9 June 2012, 07:29Tack, jag fattade inte att de markerade platserna var vätskekontroller.... Jag får fundera lite, alltid läskigt att experimentera med vad man stoppar i munnen när man springer!
Tack, jag fattade inte att de markerade platserna var vätskekontroller.... Jag får fundera lite, alltid läskigt att experimentera med vad man stoppar i munnen när man springer!
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 10:19Blir det någon ändring på bansträckningen utöver den uppenbara förändringen som beror på att hängbron är stängd?
Blir det någon ändring på bansträckningen utöver den uppenbara förändringen som beror på att hängbron är stängd?
Quote from Funbeat user on 11 June 2012, 15:44Hängbron är ersatt av vadställe!
(skojar bara, kunde inte låta bli)
😉
Hängbron är ersatt av vadställe!
(skojar bara, kunde inte låta bli)
😉
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 16:10jo, lite förändringar på bansträckningen är det på slutet p ga hängbron( simma gör vi senare i veckan 😉 ) Någon vätskestation är också flyttat sedan förra året, för att förbättra " flytet". Åh va kul detta ska blir!!!
jo, lite förändringar på bansträckningen är det på slutet p ga hängbron( simma gör vi senare i veckan 😉 ) Någon vätskestation är också flyttat sedan förra året, för att förbättra " flytet". Åh va kul detta ska blir!!!
Quote from Elias Engqvist on 18 June 2012, 16:34Krister: Vadstället brukar vara nånstans mellan knät och hälen...
Krister: Vadstället brukar vara nånstans mellan knät och hälen...
Quote from Funbeat user on 30 June 2012, 22:56Stort manfall från Göteborg så nu är jag ensam i bilen. Så plats finns om någon är i behov, eller om någon annan har en plats över. Åker onsdag eftermiddag och hem fredag. Skicka ett meddelande om det låter fint.
/Jimmy
Stort manfall från Göteborg så nu är jag ensam i bilen. Så plats finns om någon är i behov, eller om någon annan har en plats över. Åker onsdag eftermiddag och hem fredag. Skicka ett meddelande om det låter fint.
/Jimmy