Quote from Funbeat user on 20 February 2012, 08:14Nu anmälde jag mig i alla fall! Tänkte att jag skulle vänta tills nästa år men suget blev för stort. Mitt första marathon och det ska bli fantastiskt intressant och kul förstås. Och det skönaste av allt är att inte ha något speciell tid att sikta mot - nä
Nu anmälde jag mig i alla fall! Tänkte att jag skulle vänta tills nästa år men suget blev för stort. Mitt första marathon och det ska bli fantastiskt intressant och kul förstås. Och det skönaste av allt är att inte ha något speciell tid att sikta mot - nä
Quote from Funbeat user on 20 February 2012, 13:38Är det någon som har bra tips på boende i Vansbro? Vi är ett gäng på 10 personer som ska springa vansbro marathon, några även simma på söndagen. Vi vill gärna bo tillsammans, så vi söker helt enkelt en större stuga/hus att hyra från onsdagen till söndag.
Är det någon som har bra tips på boende i Vansbro? Vi är ett gäng på 10 personer som ska springa vansbro marathon, några även simma på söndagen. Vi vill gärna bo tillsammans, så vi söker helt enkelt en större stuga/hus att hyra från onsdagen till söndag.
Quote from Funbeat user on 20 February 2012, 14:26Har ni noterat att det bara är sex platser kvar till marathondistansen nu, drygt 20 kvar till halvmaran dock?
Har ni noterat att det bara är sex platser kvar till marathondistansen nu, drygt 20 kvar till halvmaran dock?
Quote from Funbeat user on 20 February 2012, 14:51Anmäld 🙂
Så nu är det bara 5 platser kvar, men det är en hel del som inte har betalt.
Anmäld 🙂
Så nu är det bara 5 platser kvar, men det är en hel del som inte har betalt.
Quote from Funbeat user on 21 February 2012, 21:36Anmäld, marapremiär. Ska bli spännande!
Anmäld, marapremiär. Ska bli spännande!
Quote from Funbeat user on 22 February 2012, 20:03Premiär för marathon sträcka även här, har faktiskt ingen bakrund alls inom halv eller helmara, så detta blir nog något att bita i.
Men för mig som bor i grannbyn så är det lockande att göra debut på "hemmaplan", istället för att trängas i någon stad.
Premiär för marathon sträcka även här, har faktiskt ingen bakrund alls inom halv eller helmara, så detta blir nog något att bita i.
Men för mig som bor i grannbyn så är det lockande att göra debut på "hemmaplan", istället för att trängas i någon stad.
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 18:00Nu har vi kommit igång med banprepareringarna ordentligt.
3 km innan mål kommer man till en mindre vägövergång över Grånäsvägen som nu 2012 även är den sista vätskekontrollen kallad "Krutkällan".
På andra sidan vägen efter 75 m är det en "blöta" som vi
Nu har vi kommit igång med banprepareringarna ordentligt.
3 km innan mål kommer man till en mindre vägövergång över Grånäsvägen som nu 2012 även är den sista vätskekontrollen kallad "Krutkällan".
På andra sidan vägen efter 75 m är det en "blöta" som vi
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 18:41Sprang förra året och jag måste säga att jag är otroligt imponerad av Urban och alla som hjälper honom med arrangemanget. Otroligt bra gjort!
Kan bara tänka mig att det blir ännu bättre i år. Tyvärr kommer jag inte kunna springa då (måste jobba), men öns
Sprang förra året och jag måste säga att jag är otroligt imponerad av Urban och alla som hjälper honom med arrangemanget. Otroligt bra gjort!
Kan bara tänka mig att det blir ännu bättre i år. Tyvärr kommer jag inte kunna springa då (måste jobba), men öns
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 11:15Tjena Barfota Ronnie och tack själv.
Jättelångt-loppet hade varit kul men jag måste fokusera på Vansbro Marathon arrangemanget nu. I år blir vi ca: 35 st funktionärer - ska bli väldigt skoj.
I lördags när jag sprang Stockholm Marathon i kylan tänkte jag
Tjena Barfota Ronnie och tack själv.
Jättelångt-loppet hade varit kul men jag måste fokusera på Vansbro Marathon arrangemanget nu. I år blir vi ca: 35 st funktionärer - ska bli väldigt skoj.
I lördags när jag sprang Stockholm Marathon i kylan tänkte jag
Quote from Linnea Persson on 6 June 2012, 16:04Anmäld!
Missade Stockholm marathon i lördags pga en förkylning som inte släppte. Nu blir marathondebuten i Vansbro istället vilket låter mycket mysigare!Nån som vet hur långt det är mellan vätskekontrollerna och vad som serveras på dem?
Anmäld!
Missade Stockholm marathon i lördags pga en förkylning som inte släppte. Nu blir marathondebuten i Vansbro istället vilket låter mycket mysigare!
Nån som vet hur långt det är mellan vätskekontrollerna och vad som serveras på dem?