Quote from ellen olsson on 16 July 2010, 07:38De som är snabba och kan välja väg själva försöker svänga höger vid tallen. 😉
De som är snabba och kan välja väg själva försöker svänga höger vid tallen. 😉
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 07:54Teorin om laminärt flöde?
Teorin om laminärt flöde?
Quote from Elias Engqvist on 16 July 2010, 08:52Svänger man vänster vid tallen kommer man till Borlänge!
Svänger man vänster vid tallen kommer man till Borlänge!
Quote from j sollerman on 16 July 2010, 09:19Min teori är att alltid tycka tvärtemot de Rasmus skriver.
Min teori är att alltid tycka tvärtemot de Rasmus skriver.
Quote from Elias Engqvist on 16 July 2010, 09:58Det brukar vara en bra strategi!
Det brukar vara en bra strategi!
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 16:58Jaja, jag vet att surpellen Schapiro inte gillar mig, men det är hans problem. Strömningshastigheten på ytan är störst i mitten av ett vattenflöde, och lägst vid kanterna. Om Schapiro inte vill tro på det så står det honom fritt!
Jaja, jag vet att surpellen Schapiro inte gillar mig, men det är hans problem. Strömningshastigheten på ytan är störst i mitten av ett vattenflöde, och lägst vid kanterna. Om Schapiro inte vill tro på det så står det honom fritt!
Quote from Elias Engqvist on 16 July 2010, 22:21Är du i en perfekt tub nu eller i en dalaälv?
Är du i en perfekt tub nu eller i en dalaälv?
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 08:14Jag fick en känsla av att det som Rasmus säger stämmer. Det var många som simmade i mitten medströms och längs strandkanten motströms. Fick även det tipset av gamla erfarna som simmat Vansbro ett par gånger.
Jag fick en känsla av att det som Rasmus säger stämmer. Det var många som simmade i mitten medströms och längs strandkanten motströms. Fick även det tipset av gamla erfarna som simmat Vansbro ett par gånger.
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 08:14Jag fick en känsla av att det som Rasmus säger stämmer. Det var många som simmade i mitten medströms och längs strandkanten motströms. Fick även det tipset av gamla erfarna som simmat Vansbro ett par gånger.
Jag fick en känsla av att det som Rasmus säger stämmer. Det var många som simmade i mitten medströms och längs strandkanten motströms. Fick även det tipset av gamla erfarna som simmat Vansbro ett par gånger.
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 08:14Så i praktiken är dalälven en tub 😉
Så i praktiken är dalälven en tub 😉