Quote from Rasmus Olsson on 30 March 2009, 19:18Du du skrev sjön, annars hade jag trott nån kroppsdel.
Du du skrev sjön, annars hade jag trott nån kroppsdel.
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 19:39Vänster pekfinger?
Vänster pekfinger?
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 19:46Kroppsdelar? Ska man ha såna också?
Kroppsdelar? Ska man ha såna också?
Quote from Rasmus Olsson on 30 March 2009, 20:06Inte i delar, de bör vara hela och fästade på därför avsedd plats på övriga kroppsdelar.
Inte i delar, de bör vara hela och fästade på därför avsedd plats på övriga kroppsdelar.
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 20:09Men erkänn att det hade varit skoj med ett extra par armar! Tänk vad man kunde göra då!
(Jag spelade rollspelet Mutant en hel del i mitten av 90-talet, och en karaktär jag hade var en mutant, med fyra armar och dessutom ambidextrös!)
Men erkänn att det hade varit skoj med ett extra par armar! Tänk vad man kunde göra då!
(Jag spelade rollspelet Mutant en hel del i mitten av 90-talet, och en karaktär jag hade var en mutant, med fyra armar och dessutom ambidextrös!)
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 20:21Kunde han kissa i kors också? 😉
Kunde han kissa i kors också? 😉
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 20:26Inte vad jag vet. Däremot var han grön, för han hade egenskapen fotosyntes! Han behövde alltså inte äta, så länge han var i solen regelbundet! 😀
Inte vad jag vet. Däremot var han grön, för han hade egenskapen fotosyntes! Han behövde alltså inte äta, så länge han var i solen regelbundet! 😀
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 20:28Hmmm... *kliar mig i skallen*... Fotosyntes... kanske man skulle bli, svårt det där med solen i det här landet bara...
Hmmm... *kliar mig i skallen*... Fotosyntes... kanske man skulle bli, svårt det där med solen i det här landet bara...
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 20:29Drömmen för en landsvägscyklist! 🙂
Drömmen för en landsvägscyklist! 🙂
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 21:16ja jag menade väl det, typ Orust ligger vid kusten inte grästorp...
ja jag menade väl det, typ Orust ligger vid kusten inte grästorp...