Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 16:42HAH! NU vet jag vem du är iaf Annika!
Eller, inte vem och vem, men jag kommer ihåg dig från skolkatalogerna 🙂
HAH! NU vet jag vem du är iaf Annika!
Eller, inte vem och vem, men jag kommer ihåg dig från skolkatalogerna 🙂
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 08:03Ja, det stämmer.
Man kommer aldrig ifrån sina rötter. Inte ens i Göteborg 😀Den här tråden börjar urarta till Grästorp at Funbeat- tråden.
Ja, det stämmer.
Man kommer aldrig ifrån sina rötter. Inte ens i Göteborg 😀
Den här tråden börjar urarta till Grästorp at Funbeat- tråden.
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 17:28Tyst det var här då... 🙂
Tyst det var här då... 🙂
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 18:35Tja, vi hade inte så mycket att tillägga efter Annikas sista kommentar.
Grästorp är ju ett ovanligt fint och bra ställe på jorden som lyckas frambringa tre så ödmjuka, fina människor som Annika, Anders och mig (H)
Tja, vi hade inte så mycket att tillägga efter Annikas sista kommentar.
Grästorp är ju ett ovanligt fint och bra ställe på jorden som lyckas frambringa tre så ödmjuka, fina människor som Annika, Anders och mig (H)
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 18:40Tror nästan att urmänniskorna Adam och Eva kom ifrån Grästorp. Grästorp kommer att bli stort en vacker dag, säkert större än hela Silicon Valley och Las Vegas etc... mmm... stort!
Tror nästan att urmänniskorna Adam och Eva kom ifrån Grästorp. Grästorp kommer att bli stort en vacker dag, säkert större än hela Silicon Valley och Las Vegas etc... mmm... stort!
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 21:10Tja, du har nog helt rätt. Grästorp, aka heaven on earth... 😉
Tja, du har nog helt rätt. Grästorp, aka heaven on earth... 😉
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 21:48Yep girlie, the naked trouth! 🙂
Yep girlie, the naked trouth! 🙂
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 22:22Grästorp är alltså större än den där vattenpölen du fångat på bild?
Grästorp är alltså större än den där vattenpölen du fångat på bild?
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 22:24Den här gruppen har även ett namn på västgötska: "Vårt i h-vete bori?"
Den här gruppen har även ett namn på västgötska: "Vårt i h-vete bori?"
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 22:31Hôcken tror ni ränner på jala med dret upp te knea när en kan gå runt?
Hôcken tror ni ränner på jala med dret upp te knea när en kan gå runt?