Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 21:57Gotland!
Rosornas ö fast jag e stockholmare från början men flytta därifrån 1993
Gotland!
Rosornas ö fast jag e stockholmare från början men flytta därifrån 1993
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 21:59Borås här, eller har jag sagt det tidigare kanske? Jaja, men nu vet ni igen ifall ni glömde det första inlägget 😉
Borås här, eller har jag sagt det tidigare kanske? Jaja, men nu vet ni igen ifall ni glömde det första inlägget 😉
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 22:53Aaah, då är vi åtminstone 4 Lulebor här! (H)
Aaah, då är vi åtminstone 4 Lulebor här! (H)
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 04:43Beror på när folk frågar....
Beror på när folk frågar....
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 14:25Förlåt förlåt, men jag måste kapa den här tråden en sväng!
Eskilstunabor!
Det springer en vilsen och rädd vovve i Eskilstuna centrum som varit på rymmen sen en vecka tillbaka. Han behöver verkligen komma in till värme och mat nu!
Håll gärna ögonen öpp
Förlåt förlåt, men jag måste kapa den här tråden en sväng!
Eskilstunabor!
Det springer en vilsen och rädd vovve i Eskilstuna centrum som varit på rymmen sen en vecka tillbaka. Han behöver verkligen komma in till värme och mat nu!
Håll gärna ögonen öpp
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 18:57Boråsbor!
Det springer en vilsen Jari i Borås. Han söker närhet och bör tagas hem till någon kvinna som är snäll, sexig, go och omtänksam. Snälla, hjälp honom, han är snart desperat!
Boråsbor!
Det springer en vilsen Jari i Borås. Han söker närhet och bör tagas hem till någon kvinna som är snäll, sexig, go och omtänksam. Snälla, hjälp honom, han är snart desperat!
Quote from Fredric Lagerström on 17 April 2009, 19:24Eskilstunabor! Gå man ur huse nu! Leta rätt på hunden!
Men ok, ämnet, ämnet igen...Jag bor på landet utanför Göteborg (som Rasmus helt riktigt påpekade tidigare idag) men är i själ och hjärta göteborgare.
Jag tycker alltid om att komma hit, jag jobbar h
Eskilstunabor! Gå man ur huse nu! Leta rätt på hunden!
Men ok, ämnet, ämnet igen...
Jag bor på landet utanför Göteborg (som Rasmus helt riktigt påpekade tidigare idag) men är i själ och hjärta göteborgare.
Jag tycker alltid om att komma hit, jag jobbar h
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 21:20Jag bor i Norrköping - staden Gud glömde
Jag bor i Norrköping - staden Gud glömde
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 14:09Nej, den glömde jag inte! 😉
Nej, den glömde jag inte! 😉
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 14:14Höganäs här; 2,5 mil norr om Helsingborg.
Höganäs här; 2,5 mil norr om Helsingborg.