Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 21:10Plåt kan jag betydligt mer om än betong. *erkänner utan prut*
Plåt kan jag betydligt mer om än betong. *erkänner utan prut*
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 21:11Tur du inte var en kille och hette Niklas då, då hade jag döpt dig till "Plåt-Niklas"
Tur du inte var en kille och hette Niklas då, då hade jag döpt dig till "Plåt-Niklas"
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 21:12har alltid trott den var av plast
har alltid trott den var av plast
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 21:13Ja, det tycker jag också är tur på alla sätt och vis.
Ja, det tycker jag också är tur på alla sätt och vis.
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 21:13Magnus: jag har många vänner som alltid trott att den var i trä.. men tji fick ni allihopa. BETONG är det.
Magnus: jag har många vänner som alltid trott att den var i trä.. men tji fick ni allihopa. BETONG är det.
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 21:16Iofs vi kan ju kalla henne Betong-jessie - Hård som få 😉
Iofs vi kan ju kalla henne Betong-jessie - Hård som få 😉
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 21:17Snarare Stål-Jessie då väl? Jobbar ju med rostfritt hela dagarna....
Snarare Stål-Jessie då väl? Jobbar ju med rostfritt hela dagarna....
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 21:17Mindre lätt att elda upp kanske...som man gillar att göra med julbocken
Mindre lätt att elda upp kanske...som man gillar att göra med julbocken
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 21:19Ohh, rostfritt *glänser i ögonen* Kan du inte köra ner ett lass med 5mm syrafast rostfri plåt till mig, så bjussar jag på en koppa kaffe för besväret... *asg*
Ohh, rostfritt *glänser i ögonen* Kan du inte köra ner ett lass med 5mm syrafast rostfri plåt till mig, så bjussar jag på en koppa kaffe för besväret... *asg*
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 21:21Magnus: My point exactly! Kanske därför de inte byggde den i trä...
Jari: Jo, för rostfritt är ju gratis... *skrattar*
Magnus: My point exactly! Kanske därför de inte byggde den i trä...
Jari: Jo, för rostfritt är ju gratis... *skrattar*