Quote from Rasmus Olsson on 22 April 2009, 16:00Man är inte en cyklist per automatik bara för att man har en cykel och cyklar lite. Det ska vara lite av en del av ditt liv. Du ska äga minst tre cyklar, ha fler cykelskor än vanliga skor, du ska dräggla över titanramar, gå igång på kolfibersadlar och bli
Man är inte en cyklist per automatik bara för att man har en cykel och cyklar lite. Det ska vara lite av en del av ditt liv. Du ska äga minst tre cyklar, ha fler cykelskor än vanliga skor, du ska dräggla över titanramar, gå igång på kolfibersadlar och bli
Quote from ellen olsson on 22 April 2009, 16:01Slanglagningslim? Tubklister heter det. 🙂
Slanglagningslim? Tubklister heter det. 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 22 April 2009, 16:03Inte om man kör med slang och däck.
Inte om man kör med slang och däck.
Quote from ellen olsson on 22 April 2009, 16:03Då byter man slangen.
Då byter man slangen.
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 16:04jag har två racer och två mtb...samt en gubba cykel men förmodligen 7 gånger så många andra skor än min 5 cykelskor...räknas det? Frågar en skofetteshist?
jag har två racer och två mtb...samt en gubba cykel men förmodligen 7 gånger så många andra skor än min 5 cykelskor...räknas det? Frågar en skofetteshist?
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 16:06och slangar lagar man inte dem slänger man alternativt använder som resor till stolen...som jag har hemma där gummi stropparna är trasiga
och slangar lagar man inte dem slänger man alternativt använder som resor till stolen...som jag har hemma där gummi stropparna är trasiga
Quote from Rasmus Olsson on 22 April 2009, 16:10Vilket resursslöseri - slänga slangar. Och hur ska jag då annars få sniffa slanglapplagningslim?
Jag har fem cyklar... sex.. eller var det sju? Har de förökat sig? Fyra par cykelskor jag använder, två som borde slängas. Eller var det fem?
Vilket resursslöseri - slänga slangar. Och hur ska jag då annars få sniffa slanglapplagningslim?
Jag har fem cyklar... sex.. eller var det sju? Har de förökat sig? Fyra par cykelskor jag använder, två som borde slängas. Eller var det fem?
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 16:12En trasig slang är fortfarande det hål i även om man satt en lapp för den...påverkar absolut prestanda!
En trasig slang är fortfarande det hål i även om man satt en lapp för den...påverkar absolut prestanda!
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 16:35*inser med ens att Magnus behöver träffa någon som INTE är skofetishist* (för jösses! vad med skor det skulle bli under ett tak då...)
*inser med ens att Magnus behöver träffa någon som INTE är skofetishist* (för jösses! vad med skor det skulle bli under ett tak då...)
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 16:49Jag träffar gärna en skofetteshist jag går igång på det!
Jag har installerat en skohylla med udragbara lådor i min hall här uppe, sen har jag 3 2 metershyllor i nedervåning också...bara med skor...
Jag träffar gärna en skofetteshist jag går igång på det!
Jag har installerat en skohylla med udragbara lådor i min hall här uppe, sen har jag 3 2 metershyllor i nedervåning också...bara med skor...