Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 21:30"När jag kommer till Helsingfors sätter jag på finskorna!" - Rasmus
Helt klart dagens bästa citat.
"När jag kommer till Helsingfors sätter jag på finskorna!" - Rasmus
Helt klart dagens bästa citat.
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 22:01Var den ny för dig Maxiliten? *ler, bara ler*
Var den ny för dig Maxiliten? *ler, bara ler*
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 22:17Nej den var inte ny, men det var första gången ja hörde det idag.
Nej den var inte ny, men det var första gången ja hörde det idag.
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 22:20Okelidokeli. *lämnar tillfälligt tråden till sitt öde så länge den handlar om skor*
(att behöva köpa skor hör till ett av livets mest dryga måsten... hmmm, undrar om det är något fel på min kvinnlighetsgen - iaf den där bebisar, choklad och skoshopping t
Okelidokeli. *lämnar tillfälligt tråden till sitt öde så länge den handlar om skor*
(att behöva köpa skor hör till ett av livets mest dryga måsten... hmmm, undrar om det är något fel på min kvinnlighetsgen - iaf den där bebisar, choklad och skoshopping t
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 22:30Jag håller med dig Jessie, det är skittrist att köpa skor. Om man är traditionell i sin syn på manligt och kvinnligt så är det väl nåt fel på mig också, som tycker bebisar är tråkiga.
Jag håller med dig Jessie, det är skittrist att köpa skor. Om man är traditionell i sin syn på manligt och kvinnligt så är det väl nåt fel på mig också, som tycker bebisar är tråkiga.
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 22:33Hos alla finns det brister, hos alla finns det saker som är mindre roliga och hos oss alla finns det olikheter... ingen är perfekt och ingen är som du själv.
Var dig själv, tyck som du vill och framför allt, SÄG DET!
Hos alla finns det brister, hos alla finns det saker som är mindre roliga och hos oss alla finns det olikheter... ingen är perfekt och ingen är som du själv.
Var dig själv, tyck som du vill och framför allt, SÄG DET!
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 22:52Handväskor är inte heller kul... *flinar åt den bild jag nu målar upp av mig själv som direkt okvinnlig*
Handväskor är inte heller kul... *flinar åt den bild jag nu målar upp av mig själv som direkt okvinnlig*
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 07:50Jag köper en handväska var tionde år ca och använder den sällan.
Jag köper en handväska var tionde år ca och använder den sällan.
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 08:43Men herregud, det är väl inget fel på dem, eller någon brist för att de inte vill ha barn och inte gillar att köpa skor?
Men herregud, det är väl inget fel på dem, eller någon brist för att de inte vill ha barn och inte gillar att köpa skor?
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 09:07Nä, verkligen inte. Och tror inte det är någon som faktiskt sagt det heller?
Nä, verkligen inte. Och tror inte det är någon som faktiskt sagt det heller?