Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 10:18Hm. Drottninggatan tycks ha en hel del att erbjuda.
Hm. Drottninggatan tycks ha en hel del att erbjuda.
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 10:50U bet! här finns allt möjligt från Åhlens till affären som säljer elktriska leksaker till...
U bet! här finns allt möjligt från Åhlens till affären som säljer elktriska leksaker till...
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 11:01@Magnus: Nu är det ju sp att vilda kameler är nästan utrotade, även i Saudiarabien (aka kungadömmet Saud).
Hmm, Jag gillar inte fåfänga. Är klädernba praktiska så använder jag dem oavsett märke. Sen hatar jag shopping, av 2 anledningar.
1. Jag är fet(e
@Magnus: Nu är det ju sp att vilda kameler är nästan utrotade, även i Saudiarabien (aka kungadömmet Saud).
Hmm, Jag gillar inte fåfänga. Är klädernba praktiska så använder jag dem oavsett märke. Sen hatar jag shopping, av 2 anledningar.
1. Jag är fet(e
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 11:06Jo, fåfänga är bra! I lagom doser. Och shopping? Är så vansinnigt nöjd med mig själv när jag fyndat.... En sport hitta de rätta grejorna till de rätta priserna!
Elektriska grejor? Delar de lokal med underkläderna...?
Jo, fåfänga är bra! I lagom doser. Och shopping? Är så vansinnigt nöjd med mig själv när jag fyndat.... En sport hitta de rätta grejorna till de rätta priserna!
Elektriska grejor? Delar de lokal med underkläderna...?
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 11:08@Linda, bara om de är gjorda av plast/gummi, är stavformade och batteridrivna.
@Linda, bara om de är gjorda av plast/gummi, är stavformade och batteridrivna.
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 11:12mmm eller ja det ligger faktiskt 3 affärer inom 100 meter från mitt kontor som antingen säljer...A. intressanta underkläder eller B. Leksaker till vuxna människor som inte är allt för blyga eller C. kombinationsaffärerav det ovannömda...sen finns här sko
mmm eller ja det ligger faktiskt 3 affärer inom 100 meter från mitt kontor som antingen säljer...A. intressanta underkläder eller B. Leksaker till vuxna människor som inte är allt för blyga eller C. kombinationsaffärerav det ovannömda...sen finns här sko
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 11:14Max..tror inte allt är stavformat nu för tiden...det finns så stor utveckling på området....till den intresserades förnöjelse...(t+)
Max..tror inte allt är stavformat nu för tiden...det finns så stor utveckling på området....till den intresserades förnöjelse...(t+)
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 11:16Ja, fynda är trevligt. Fick tag i en SailRacing Goretex skaljacka igår. Till det facila priset av 500:- 😀
Ja, fynda är trevligt. Fick tag i en SailRacing Goretex skaljacka igår. Till det facila priset av 500:- 😀
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 11:19Låter DEFINITIVT som om jag behöver omvärdera Drottninggatan! Du har ju ett utbud som liknar Långgatornas i Götet...
Och bra kontor hör jag.
@Max; Var har du varit på sistone...? Finns mkt roligare former nu för tiden!
Låter DEFINITIVT som om jag behöver omvärdera Drottninggatan! Du har ju ett utbud som liknar Långgatornas i Götet...
Och bra kontor hör jag.
@Max; Var har du varit på sistone...? Finns mkt roligare former nu för tiden!
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 11:20Anders - Var fyndade du den? Eller - klart, du är ju i Göteborg. Lättare fynda där. Hittar inget i Örebro, men då är jag också helt oinsatt i det lokala utbudet. Får skärpa mig och reka.
Anders - Var fyndade du den? Eller - klart, du är ju i Göteborg. Lättare fynda där. Hittar inget i Örebro, men då är jag också helt oinsatt i det lokala utbudet. Får skärpa mig och reka.