Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 13:40Du får väl se vad dina "herrar" säger om söndagar. Tillhör ju knappast själv den champagnesörplande skaran...
🙂
Du får väl se vad dina "herrar" säger om söndagar. Tillhör ju knappast själv den champagnesörplande skaran...
🙂
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 13:50Vart tog Magnus och Brasse...flåt, Bruse, vägen nu då? *muttrar* Linda vill veta hur eran söndag ser ut! Berätta nu då för bövelen... *hytter med näven* Ingen ordning på er! Hahaha
Vart tog Magnus och Brasse...flåt, Bruse, vägen nu då? *muttrar* Linda vill veta hur eran söndag ser ut! Berätta nu då för bövelen... *hytter med näven* Ingen ordning på er! Hahaha
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 14:01Jati...du anar inte hur nära mitt efternamn du är med den kommentaren...byt ut en bokstav och flytta en!
Bruse är bara inne i depån, han blir säkert utmanare på slutspurten!
Perfekt söndag...Ingen är den andra lik och det som är perfekt på vintern är in
Jati...du anar inte hur nära mitt efternamn du är med den kommentaren...byt ut en bokstav och flytta en!
Bruse är bara inne i depån, han blir säkert utmanare på slutspurten!
Perfekt söndag...Ingen är den andra lik och det som är perfekt på vintern är in
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 14:04*sätter mig å tittar på*
Lovar att dyka in och coacha så fort jag behövs, Linda, var inte orolig! *skratt*
*sätter mig å tittar på*
Lovar att dyka in och coacha så fort jag behövs, Linda, var inte orolig! *skratt*
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 14:51Linda, blev meddragen på en lagerrensning hos impotören, strax utanför stan här. Sen skulle den ha kostat 1500:- igår egentligen, men då de missat att märka den med Goretex så kunde de i kassa inte med att ta 1500 för den, utan klassade den som sommarjack
Linda, blev meddragen på en lagerrensning hos impotören, strax utanför stan här. Sen skulle den ha kostat 1500:- igår egentligen, men då de missat att märka den med Goretex så kunde de i kassa inte med att ta 1500 för den, utan klassade den som sommarjack
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 17:43Va hemskans tyst det blidde här nu (#) Ingen som har nått mer att tillägga?
Va hemskans tyst det blidde här nu (#) Ingen som har nått mer att tillägga?
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 19:20Hehe.. kul felstavning. Vad gör IMPOTören. Ser till att fler blir impotenta?
Hehe.. kul felstavning. Vad gör IMPOTören. Ser till att fler blir impotenta?
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 21:20Götteborrsska vettu. 😉
Götteborrsska vettu. 😉
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 21:21Jöttebosska! 😉
Jöttebosska! 😉
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 21:22Änna 😉
Änna 😉