Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 22:09Hising Island, Götet. 🙂
Hising Island, Götet. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 22:15Varför är det så mkt singelkillar ute på den där ön, norr on stan GBG? Vad gör ni där? Jag kommer över till andra stranden den 16e o kollar läget? Vi ses väl då om vi inte ses innan 😉
Varför är det så mkt singelkillar ute på den där ön, norr on stan GBG? Vad gör ni där? Jag kommer över till andra stranden den 16e o kollar läget? Vi ses väl då om vi inte ses innan 😉
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 22:27Med tanke på datumet gissar jag att det rör sig om dryga halvtimmen eller nåt som du är på rätt sida älven.
Angående singelskapet här på ön - tja, du vet väl hur öbor är. Lite efterblivna så där... 😉
Med tanke på datumet gissar jag att det rör sig om dryga halvtimmen eller nåt som du är på rätt sida älven.
Angående singelskapet här på ön - tja, du vet väl hur öbor är. Lite efterblivna så där... 😉
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 22:30Efterblivna tror jag inte på, men kanske har lite mer kvar att upptäcka här i världen 🙂
Efterblivna tror jag inte på, men kanske har lite mer kvar att upptäcka här i världen 🙂
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 22:31Ähh, ge dom varsin roddbåt så dom kan bli lite sociala 😉
Ähh, ge dom varsin roddbåt så dom kan bli lite sociala 😉
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 22:35Får väl erkänna att jag var på andra sidan för en timme sen. Förstår nu problemet med att ta sig därifrån när jag upptäckte att båten därifrån bara går en gång i timmen.
Får väl erkänna att jag var på andra sidan för en timme sen. Förstår nu problemet med att ta sig därifrån när jag upptäckte att båten därifrån bara går en gång i timmen.
Quote from ellen olsson on 29 April 2009, 22:38Det finns flera broar.
Det finns flera broar.
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 22:38är det ngn här som ska fira valborg med intag av "större" mängder alkohol??
är det ngn här som ska fira valborg med intag av "större" mängder alkohol??
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 22:40Skola icke intaga en endaste droppe av alkohol, ty jag hava lämnat dessa droppar till historian...
Skola icke intaga en endaste droppe av alkohol, ty jag hava lämnat dessa droppar till historian...
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 22:41@Jari; bra! då finns det mera för mig....
@Jari; bra! då finns det mera för mig....