Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 11:33Ullred slutar aldrig att förvåna...Linda jag lovar att visa dig alla trevliga affärer här ...
Ullred slutar aldrig att förvåna...Linda jag lovar att visa dig alla trevliga affärer här ...
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 11:44Ullared är ju fusk. Går inte att vara nöjd med ett fynd om ALLT som säljs är fynd...
Magnus... It´s a date!
Ullared är ju fusk. Går inte att vara nöjd med ett fynd om ALLT som säljs är fynd...
Magnus... It´s a date!
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 11:45och tråden hette var bor ni??? hahaha!! glidit ifrån en bit vaaaa??
kul läsning alla fall, shoppa loss bara det e kul, pengar e till för att göra slut på!!(t+)
och tråden hette var bor ni??? hahaha!! glidit ifrån en bit vaaaa??
kul läsning alla fall, shoppa loss bara det e kul, pengar e till för att göra slut på!!(t+)
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 11:49Jag lovar lång lunch i solen efteråt eller god middag på tu man hand där jag kan förlora mig i dina ögon....
Jag lovar lång lunch i solen efteråt eller god middag på tu man hand där jag kan förlora mig i dina ögon....
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 13:09Det låter ju..........
......toppen.
Mot/medspelarna har visst fått sätta sig på bänken....
Det låter ju..........
......toppen.
Mot/medspelarna har visst fått sätta sig på bänken....
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 13:12Själv spelar jag inte, jag är bara åskådare 😉
Själv spelar jag inte, jag är bara åskådare 😉
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 13:22Åskådare...? Njae du Jari, jag uppfattar dig nog mer som en coach....
Åskådare...? Njae du Jari, jag uppfattar dig nog mer som en coach....
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 13:24En coach? Du menar att jag peppar på killarna att dom ska ragga på dig? 😉 Jag kan ju peppa på dom att den som gör flest situps eller nått får bäst plats... vad tror du om det? Ey?
En coach? Du menar att jag peppar på killarna att dom ska ragga på dig? 😉 Jag kan ju peppa på dom att den som gör flest situps eller nått får bäst plats... vad tror du om det? Ey?
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 13:29Nja.... situps är hyfsat ointressant. Ett visst mått av tränande från herrarnas sida räknar jag med ändå.
Mer intresserad av hur en perfekt söndag ser ut...
Nja.... situps är hyfsat ointressant. Ett visst mått av tränande från herrarnas sida räknar jag med ändå.
Mer intresserad av hur en perfekt söndag ser ut...
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 13:37Ja okej då 🙂
Ska jag prata om min söndagar så har dom varit väldigt olika, beroende på om jag varit själv eller inte, om det är sommar eller vinter etc. En skön löprunda i morgondiset/dimman är helt underbar, sen hem till en varm dusch och en härligt g
Ja okej då 🙂
Ska jag prata om min söndagar så har dom varit väldigt olika, beroende på om jag varit själv eller inte, om det är sommar eller vinter etc. En skön löprunda i morgondiset/dimman är helt underbar, sen hem till en varm dusch och en härligt g