Quote from Fredric Lagerström on 23 April 2009, 09:14Jag köpte nya löpskor häromdan, det var kul. Satt med ett stort gäng skokartonger runt mej, provade, gick runt, kände, funderade. Pratade med olika
söta expediter. Blev mer och mer avfolkat, nån hummade: Ähum vi stänger nu.
Men tillslut bestämde jag mej
Jag köpte nya löpskor häromdan, det var kul. Satt med ett stort gäng skokartonger runt mej, provade, gick runt, kände, funderade. Pratade med olika
söta expediter. Blev mer och mer avfolkat, nån hummade: Ähum vi stänger nu.
Men tillslut bestämde jag mej
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 09:16Är inte frågan om barn nå´t för var och en att själv råda över? Det har ju faktiskt ingen annan med att göra! Är sååååå trött på kommentarer som "Är det inte dags att skaffa barn snart? Innan det blir för sent....?" Bläää.....
Så nej - att ha/vilja ha/in
Är inte frågan om barn nå´t för var och en att själv råda över? Det har ju faktiskt ingen annan med att göra! Är sååååå trött på kommentarer som "Är det inte dags att skaffa barn snart? Innan det blir för sent....?" Bläää.....
Så nej - att ha/vilja ha/in
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 09:19Linda: Hur lång lista vill du ha på saker som är roligare än att (t.o.m. snabbshoppa!) skor? *skrattar*
Linda: Hur lång lista vill du ha på saker som är roligare än att (t.o.m. snabbshoppa!) skor? *skrattar*
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 09:27Hum...
Vart börjar man, Kläder är kul, skor är kul, prylar är kul så är det helt enkelt. Helt ok att bli dissad för att jag har för många skor...inser att jag gjort både son och dotter till lika stora monster som jag själv...och deras mamma lär ju inte g
Hum...
Vart börjar man, Kläder är kul, skor är kul, prylar är kul så är det helt enkelt. Helt ok att bli dissad för att jag har för många skor...inser att jag gjort både son och dotter till lika stora monster som jag själv...och deras mamma lär ju inte g
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 09:28Jag kan med nöje gå och titta på när min respektive provar skor eller kläder...otroligt sexigt med allt rännade in och ut ut provhytter och dylikt...
Jag kan med nöje gå och titta på när min respektive provar skor eller kläder...otroligt sexigt med allt rännade in och ut ut provhytter och dylikt...
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 09:35Det behövs inte Jessie! Det finns många saker som är roligare.... Men ändå ett nöje.
Och en man som följer mig till provhytten. Ojojoj.... Det vore något.
Det behövs inte Jessie! Det finns många saker som är roligare.... Men ändå ett nöje.
Och en man som följer mig till provhytten. Ojojoj.... Det vore något.
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 09:37LER... det vore något...bara tanken ...men låt oss inte stanna vid tanken...
LER... det vore något...bara tanken ...men låt oss inte stanna vid tanken...
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 09:41Nej.... Så.... Vi skippar badet och träffas i en provhytt? Några bra på lut?
Nej.... Så.... Vi skippar badet och träffas i en provhytt? Några bra på lut?
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 09:49Absolut...har mitt kontor på Drottningatan ...här finns lika många klädesaffärer som kameler i Saudi!..sen att det finns en affär mitt emot som säljer...hum ekivoka underkläder gör ju inte saken sämre...
Absolut...har mitt kontor på Drottningatan ...här finns lika många klädesaffärer som kameler i Saudi!..sen att det finns en affär mitt emot som säljer...hum ekivoka underkläder gör ju inte saken sämre...
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 09:53Okej, ni får iaf rätt på den punkten - OM man nu prompt ska shoppa kläder är det roligare när "Han Denna Där" är med... *dagdrömmer sig bakåt i tiden*
Okej, ni får iaf rätt på den punkten - OM man nu prompt ska shoppa kläder är det roligare när "Han Denna Där" är med... *dagdrömmer sig bakåt i tiden*