Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELVar bor ni?
You need to log in to create posts and topics.

Jag köpte nya löpskor häromdan, det var kul. Satt med ett stort gäng skokartonger runt mej, provade, gick runt, kände, funderade. Pratade med olika
söta expediter. Blev mer och mer avfolkat, nån hummade: Ähum vi stänger nu.
Men tillslut bestämde jag mej

Är inte frågan om barn nå´t för var och en att själv råda över? Det har ju faktiskt ingen annan med att göra! Är sååååå trött på kommentarer som "Är det inte dags att skaffa barn snart? Innan det blir för sent....?" Bläää.....

Så nej - att ha/vilja ha/in

Linda: Hur lång lista vill du ha på saker som är roligare än att (t.o.m. snabbshoppa!) skor? *skrattar*

Hum...

Vart börjar man, Kläder är kul, skor är kul, prylar är kul så är det helt enkelt. Helt ok att bli dissad för att jag har för många skor...inser att jag gjort både son och dotter till lika stora monster som jag själv...och deras mamma lär ju inte g

Jag kan med nöje gå och titta på när min respektive provar skor eller kläder...otroligt sexigt med allt rännade in och ut ut provhytter och dylikt...

Det behövs inte Jessie! Det finns många saker som är roligare.... Men ändå ett nöje.

Och en man som följer mig till provhytten. Ojojoj.... Det vore något.

LER... det vore något...bara tanken ...men låt oss inte stanna vid tanken...

Nej.... Så.... Vi skippar badet och träffas i en provhytt? Några bra på lut?

Absolut...har mitt kontor på Drottningatan ...här finns lika många klädesaffärer som kameler i Saudi!..sen att det finns en affär mitt emot som säljer...hum ekivoka underkläder gör ju inte saken sämre...

Okej, ni får iaf rätt på den punkten - OM man nu prompt ska shoppa kläder är det roligare när "Han Denna Där" är med... *dagdrömmer sig bakåt i tiden*