Quote from Funbeat user on 27 July 2011, 22:45om man gör testet...U1. Mjölksyratröskel å U2. Maximal syreupptagningsförmåga som kostar 1500kr...på bosön..
får man fram sin maxpuls på testet "U2. Maximal syreupptagningsförmåga"
tänkte på om man nu ska få råd i vilka pulszoner man ska ligga i vid oli
om man gör testet...U1. Mjölksyratröskel å U2. Maximal syreupptagningsförmåga som kostar 1500kr...på bosön..
får man fram sin maxpuls på testet "U2. Maximal syreupptagningsförmåga"
tänkte på om man nu ska få råd i vilka pulszoner man ska ligga i vid oli
Quote from Funbeat user on 27 July 2011, 23:10Ja, du får veta allt sånt. Det är inga höftningar eller gissningar, estimeringar kallas det väl när det är utbildat folk som chansar.
Ja, du får veta allt sånt. Det är inga höftningar eller gissningar, estimeringar kallas det väl när det är utbildat folk som chansar.
Quote from Funbeat user on 27 July 2011, 23:20det låter bra....
å efter testerna...får man råd på var i zonerna man bör ligga..
typ när man kör intervaller.....distanspass m.m...så att man tränar efektivare...
som nu springer jag bara..men man försöker ju variera träningen..
det låter bra....
å efter testerna...får man råd på var i zonerna man bör ligga..
typ när man kör intervaller.....distanspass m.m...så att man tränar efektivare...
som nu springer jag bara..men man försöker ju variera träningen..
Quote from Funbeat user on 27 July 2011, 23:33Ja, jag tycker att jag fick väldigt bra förklaringar på varför jag skulle göra och springa i visa zoner faktiskt och man får fråga precis hur mycket som helst (det bör man nog göra innan däremot, för efter kan man inte prata om man gjort V2maxtestet också
Ja, jag tycker att jag fick väldigt bra förklaringar på varför jag skulle göra och springa i visa zoner faktiskt och man får fråga precis hur mycket som helst (det bör man nog göra innan däremot, för efter kan man inte prata om man gjort V2maxtestet också