Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag har letat efter tidningen "Aktiv träning" i hyllorna i flera butiker nu, men utan resultat, känner nån till vilka butiker som brukar ha denna tidning för försäljning?
(Bor i Göteborg)

Tackar på förhand!

Ica Focus brukar ha den.

Annars går den väl att beställa som prenumeration från t.ex. tidningskungen.se eller tidningsbutiken.se 🙂 Det är en bra tidning. (t+)

Jag tog en prenumeration och slutade när jag insåg att den bara vänder sig till killar/män. Botten, tycker jag! 🙁

Jag läser den ibland, min låtsaspappa har en prenumeration, och tycker det finns en hel del intressant att läsa - oavsett kön.

Håller med om att den borde heta "Aktiv träning - för män".
Visst, men kan ha nytta av den som tjej, men jag kände mig också lurad efter att ha köpt den.
Hoppas du hittar den, tidningsshopar brukar ju ha det mesta... 🙂

Den känns som en manlig variant på tidningen iForm. Men faktum är att jag tycker att den passar mig bättre än iForm som är alldeles för tjejig för mig!

Coop forum på Backaplan har den. Dock oftast en dag efter utgivningsdatum.

aktiv träning är en tidning för män gjort av män, det finns en kvinnlig variant på tidingen som jag inte kommer ihåg namnet på nu. Hade en dialog med en löparkompis om tidningen vars kompis jobbar på tidningen(aktiv träning) och fick svaret att den vänd

En typisk "Herrtidning" med andra ord.

12