Quote from Guest on 28 December 2009, 21:47Jag har letat efter tidningen "Aktiv träning" i hyllorna i flera butiker nu, men utan resultat, känner nån till vilka butiker som brukar ha denna tidning för försäljning?
(Bor i Göteborg)Tackar på förhand!
Jag har letat efter tidningen "Aktiv träning" i hyllorna i flera butiker nu, men utan resultat, känner nån till vilka butiker som brukar ha denna tidning för försäljning?
(Bor i Göteborg)
Tackar på förhand!
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 21:57Ica Focus brukar ha den.
Ica Focus brukar ha den.
Quote from Galderma Fritidsförening on 28 December 2009, 22:33Annars går den väl att beställa som prenumeration från t.ex. tidningskungen.se eller tidningsbutiken.se 🙂 Det är en bra tidning. (t+)
Annars går den väl att beställa som prenumeration från t.ex. tidningskungen.se eller tidningsbutiken.se 🙂 Det är en bra tidning. (t+)
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 22:37Jag tog en prenumeration och slutade när jag insåg att den bara vänder sig till killar/män. Botten, tycker jag! 🙁
Jag tog en prenumeration och slutade när jag insåg att den bara vänder sig till killar/män. Botten, tycker jag! 🙁
Quote from Galderma Fritidsförening on 28 December 2009, 23:15Jag läser den ibland, min låtsaspappa har en prenumeration, och tycker det finns en hel del intressant att läsa - oavsett kön.
Jag läser den ibland, min låtsaspappa har en prenumeration, och tycker det finns en hel del intressant att läsa - oavsett kön.
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 12:13Håller med om att den borde heta "Aktiv träning - för män".
Visst, men kan ha nytta av den som tjej, men jag kände mig också lurad efter att ha köpt den.
Hoppas du hittar den, tidningsshopar brukar ju ha det mesta... 🙂
Håller med om att den borde heta "Aktiv träning - för män".
Visst, men kan ha nytta av den som tjej, men jag kände mig också lurad efter att ha köpt den.
Hoppas du hittar den, tidningsshopar brukar ju ha det mesta... 🙂
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 12:15Den känns som en manlig variant på tidningen iForm. Men faktum är att jag tycker att den passar mig bättre än iForm som är alldeles för tjejig för mig!
Den känns som en manlig variant på tidningen iForm. Men faktum är att jag tycker att den passar mig bättre än iForm som är alldeles för tjejig för mig!
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 13:47Coop forum på Backaplan har den. Dock oftast en dag efter utgivningsdatum.
Coop forum på Backaplan har den. Dock oftast en dag efter utgivningsdatum.
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 18:26aktiv träning är en tidning för män gjort av män, det finns en kvinnlig variant på tidingen som jag inte kommer ihåg namnet på nu. Hade en dialog med en löparkompis om tidningen vars kompis jobbar på tidningen(aktiv träning) och fick svaret att den vänd
aktiv träning är en tidning för män gjort av män, det finns en kvinnlig variant på tidingen som jag inte kommer ihåg namnet på nu. Hade en dialog med en löparkompis om tidningen vars kompis jobbar på tidningen(aktiv träning) och fick svaret att den vänd
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 18:40En typisk "Herrtidning" med andra ord.
En typisk "Herrtidning" med andra ord.