Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Kunde det inte finnas nåt däremellan?
En tidning som inte likt RW kommer med korkkommentarer om alla andra träningsformer utom triatlon och skidor möjligen, (snacka om beröringsskräck) och inte lider av fettskräck & drunknar i trams ...
En tidning med li

Är fd. prenumerant. Avslutade just pga riktningen till män. Det är så synd att den vänder sig till män endast, för det skulle lika gärna kunna vara könsneutralt (men med tips riktade till vardera könet).
Korkat!

Förstår inte riktigt kritik om att tidningen riktar in sig mot män. Samma förlag ger ju ut Iform som riktar in sig mot kvinnor. Varför kan de då inte ha en tidning som riktar sig mot män?

Kan det inte förekomma lite jämställdhet i träningstidningsvärlden

Jag tycker att det är jättebra att det finns en lite mer "lättsam" tidning för män. Nu är jag ju inte man, och kan väl bara uttala mig om hur jag _uppfattar_ den, men jag tycker att den ger lite utrymme för att vara lite mjukare man. Det är inte så mascho

Jag har absolut inget emot att tidningen är riktad mot män.... OM det inte vore för det faktum att det aldrig framkom i den reklam jag fick beträffande tidningen innan jag började prenumerera!
Snopet värre.

Alltså grejen är att det är väldigt könsneutrala artiklar, så jag förstår inte varför man ska rikta in sig på en målgrupp när man helt klart missar en jättestor möjlig målgrupp? Hade gärna prenumererat på tidningen då jag tycker att den på ett enkelt och

Malin: (t+)

Håller med dig helhjärtat!

12