Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 18:47Då är en Roush roligare.
Då är en Roush roligare.
Quote from Lars Mörrby on 3 November 2009, 19:02VArför inte en sån här DAvid (om man nu skall drömma - hade egentligen hoppats kunna köpa en Ferrari tills jag fyllde 50 men nu känns det som att till och med en ny cykel ligger utanför ramarna):
http://gearwestbike.com/product/cervelo-p3-carbon-dura-ace-
VArför inte en sån här DAvid (om man nu skall drömma - hade egentligen hoppats kunna köpa en Ferrari tills jag fyllde 50 men nu känns det som att till och med en ny cykel ligger utanför ramarna):
http://gearwestbike.com/product/cervelo-p3-carbon-dura-ace-
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 19:04>P3 spins effortlessly on ShimaNO R550 wheels
Räcker som skäl?
>P3 spins effortlessly on ShimaNO R550 wheels
Räcker som skäl?
Quote from Lars Mörrby on 3 November 2009, 19:07Nej David - eller det är möjligt att det gör för nån som begriper bättre än jag. Jag kan i princip inte ett smack om cyklar men vet vilken sida som är fram. När det blir aktuellt att shoppa nåt ska jag se till att fråga folk som vet bättre (typ dig).
Til
Nej David - eller det är möjligt att det gör för nån som begriper bättre än jag. Jag kan i princip inte ett smack om cyklar men vet vilken sida som är fram. När det blir aktuellt att shoppa nåt ska jag se till att fråga folk som vet bättre (typ dig).
Til
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 19:13Ska du behålla/sälja Navigaren eller flytta prylarna?
Hjuln är rena träningshjul.
Jag hade köpt med SRAM Red eller Di2 men det blir ganska många $.
Ska du behålla/sälja Navigaren eller flytta prylarna?
Hjuln är rena träningshjul.
Jag hade köpt med SRAM Red eller Di2 men det blir ganska många $.
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 20:06Såg en Carrera på Halfords med SRAM Rival o Visionstyre för £949.... försökte i en annan tråd få veta nåt om hur den ramen var men ingen svarade. Tolkade det som en illavarlsande tystnad..
Såg en Carrera på Halfords med SRAM Rival o Visionstyre för £949.... försökte i en annan tråd få veta nåt om hur den ramen var men ingen svarade. Tolkade det som en illavarlsande tystnad..
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 20:07Jag har ingen uppfattning om kompletta hojar i den prisklassen. Nånstans ska det sparas.
Jag har ingen uppfattning om kompletta hojar i den prisklassen. Nånstans ska det sparas.
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 20:10Jo, man blir ju lite fundersam. Ändå är väl nästa gruppen + styre värda pengen... och de var carbon-ram. Och Boardman har ju sin för ca samma peng..
Jo, man blir ju lite fundersam. Ändå är väl nästa gruppen + styre värda pengen... och de var carbon-ram. Och Boardman har ju sin för ca samma peng..
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 20:14Mitt senaste "ramkit" kostar mer än dubbelt så mycket som den hojen så allt är relativt
Mitt senaste "ramkit" kostar mer än dubbelt så mycket som den hojen så allt är relativt
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 20:50Får ta med Amex:et nästa resa till London då....
Får ta med Amex:et nästa resa till London då....