Quote from Lars Mörrby on 3 November 2009, 20:57David,
jag avser nog att behålla Navigaren i befintligt skick. I brist på pengar för en tempocykel har jag nyss satt på en tempobåge. När ekonomin så tillåter så tänkte jag köpa mig en tempocykel också, men då får det antingen bli nåt begagnat eller nåt
David,
jag avser nog att behålla Navigaren i befintligt skick. I brist på pengar för en tempocykel har jag nyss satt på en tempobåge. När ekonomin så tillåter så tänkte jag köpa mig en tempocykel också, men då får det antingen bli nåt begagnat eller nåt
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 21:07Jag tror att träning gör störst skillnad.
Jag tror att träning gör störst skillnad.
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 09:06kolla www.ebay.com också...dollarn är på väg ner...köpte min första Cervelo där, funkade alldeles utmärkt...med kurseffekt, tullavgift m m kan du få ihop kalkylen så du kan få det du vill lite tidigare....hösten/vintern är också en bra period att köpa cyk
kolla http://www.ebay.com också...dollarn är på väg ner...köpte min första Cervelo där, funkade alldeles utmärkt...med kurseffekt, tullavgift m m kan du få ihop kalkylen så du kan få det du vill lite tidigare....hösten/vintern är också en bra period att köpa cyk