Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 21:4717 Km/h? Sprinters springer fortare än 35 km/h.
17 Km/h? Sprinters springer fortare än 35 km/h.
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 22:16Leif,
de där staplarna och kurvorna ser ju grymma ut! Om man får ett sånt papper måste jag absolut göra slag i saken och göra ett laktattest. Ska bara komma i lite bättre form först. 🙂
Leif,
de där staplarna och kurvorna ser ju grymma ut! Om man får ett sånt papper måste jag absolut göra slag i saken och göra ett laktattest. Ska bara komma i lite bättre form först. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 22:30Fast 42:15 som Lactlab sa, det vill jag göra på milen. Bäst i år är 42:55 i lite backigt och varmt Lund.
Fast 42:15 som Lactlab sa, det vill jag göra på milen. Bäst i år är 42:55 i lite backigt och varmt Lund.
Quote from Donald Isaksson on 18 June 2008, 22:59David P "Sprinters springer fortare än 35 km/h."
Och?
det viktiga är ju att du når och passerar din tröskelpuls och via analys med excelarket kan se xakt när det sker..
David P "Sprinters springer fortare än 35 km/h."
Och?
det viktiga är ju att du når och passerar din tröskelpuls och via analys med excelarket kan se xakt när det sker..
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 23:03Du uppger någon vägg? vid sjutton km/h.
Av vilken anledning kör man inte vidare i högre hastighet?
Du uppger någon vägg? vid sjutton km/h.
Av vilken anledning kör man inte vidare i högre hastighet?
Quote from Funbeat user on 20 June 2008, 20:56Om man sprintar får man mjölksyra direkt, så för att mäta tröskelpulsen är det inte meningsfullt att ligga på fullt blås.
Om man sprintar får man mjölksyra direkt, så för att mäta tröskelpulsen är det inte meningsfullt att ligga på fullt blås.
Quote from Tony Olsson on 30 June 2008, 07:59Conconitestet går ut på att plotta puls mot hasighet. Enligt herr Conconi skall det då bli två räta kurvor som binds ihop i ett knä. Vid knäet ligger mjölksyratröskeln. Dvs det är ett linjärt samband mellan puls och hastighet men olika lutningskoeff. unde
Conconitestet går ut på att plotta puls mot hasighet. Enligt herr Conconi skall det då bli två räta kurvor som binds ihop i ett knä. Vid knäet ligger mjölksyratröskeln. Dvs det är ett linjärt samband mellan puls och hastighet men olika lutningskoeff. unde
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 08:14Det är lättare att ta sig fram med rullatorn utan trösklar.
Det är lättare att ta sig fram med rullatorn utan trösklar.
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 09:05Tröskelträning med rullator,
det var en morgonpigg humor!
Tröskelträning med rullator,
det var en morgonpigg humor!
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 09:48Trodde det var något man kör med barnvagn, mest om kvällen eller natten 😉
Tröskla barnvagnen.
(Workoutmusik: Sov du Lilla videung)
Trodde det var något man kör med barnvagn, mest om kvällen eller natten 😉
Tröskla barnvagnen.
(Workoutmusik: Sov du Lilla videung)