Quote from Guest on 12 September 2008, 22:41Var ligger din mil-slinga?
Det är kanske fler som kommer köra på samma ställe.
Var ligger din mil-slinga?
Det är kanske fler som kommer köra på samma ställe.
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 22:51Skatås-milen i Göteborg kommer jag att köra.
Skatås-milen i Göteborg kommer jag att köra.
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 23:03Tjöta.... 😉 Var nu tvungen att gå med i ytterligare en grupp idag.
Tjöta.... 😉 Var nu tvungen att gå med i ytterligare en grupp idag.
Quote from Lotta Lindström on 12 September 2008, 23:06Jag har gjort en egen i Åkersberga jag. Ska provgå den nästa vecka tror jag så jag vet att jag hittar sen när jag flyger fram hmm... 🙂 Försökte hålla mig till vägar och gångvägar som både är upplysta och som plogas (hoppas jag). Synd bara att jag bor dä
Jag har gjort en egen i Åkersberga jag. Ska provgå den nästa vecka tror jag så jag vet att jag hittar sen när jag flyger fram hmm... 🙂 Försökte hålla mig till vägar och gångvägar som både är upplysta och som plogas (hoppas jag). Synd bara att jag bor dä
Quote from Magnus Gelang on 13 September 2008, 00:09Jag kommer gå längs vägen. Från mig och genom Frösvidal mot stan och sen vända och gå tillbaka. Hittade ingen bar runda som var 1 mil nämligen. Den ska ju dessutom vara framkomlig hela vintern även om det kommer snö 😀
Jag kommer gå längs vägen. Från mig och genom Frösvidal mot stan och sen vända och gå tillbaka. Hittade ingen bar runda som var 1 mil nämligen. Den ska ju dessutom vara framkomlig hela vintern även om det kommer snö 😀
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 05:03Det får bli en utmätt asfaltslinga...... har inte bestämt mig ännu.
Det får bli en utmätt asfaltslinga...... har inte bestämt mig ännu.
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 08:01Jag kommer att springa i Änggården, Göteborg. Jag har en slinga som är drygt nio, om man räknar hemifrån, ska tänka ut ett bra sätt att förlänga den på.
Jag kommer att springa i Änggården, Göteborg. Jag har en slinga som är drygt nio, om man räknar hemifrån, ska tänka ut ett bra sätt att förlänga den på.
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 09:17Ska nog förlänga min Årstviken-runda också, det borde gå att få den till 10 km.
Sen är det bara att kliva utanför dörren dom sura vintermornar det här gäller, alltid lite lättare.
Ska nog förlänga min Årstviken-runda också, det borde gå att få den till 10 km.
Sen är det bara att kliva utanför dörren dom sura vintermornar det här gäller, alltid lite lättare.
Quote from Bjarne Lewin on 13 September 2008, 10:00Jag ska springa "hälsans väg" har jag för mig att den kallas. Den är tolv kilometer lång och har nogranna km-markeringar. Jag kliver på den ngn kilometer hemifrån och måste bara hitta en km-markering och sen springa till det är tio km. Får nog reka lite f
Jag ska springa "hälsans väg" har jag för mig att den kallas. Den är tolv kilometer lång och har nogranna km-markeringar. Jag kliver på den ngn kilometer hemifrån och måste bara hitta en km-markering och sen springa till det är tio km. Får nog reka lite f
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 10:16Förmodligen Venaspåret i Örebro (3km, så det får bli tre varv + 1 km).
Förmodligen Venaspåret i Örebro (3km, så det får bli tre varv + 1 km).