Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 22:44Jättebra initiativ Lars (t+)
Jag är fortfarande på Rehab-nivå men på G och hänger gärna på. Kommer att ha en sträcka i Umeå & en i Göteborg då jag pendlar.
Jättebra initiativ Lars (t+)
Jag är fortfarande på Rehab-nivå men på G och hänger gärna på. Kommer att ha en sträcka i Umeå & en i Göteborg då jag pendlar.
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 23:01Tack
Tack
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 11:07Kör på Lidingöloppets bana, en kombination av banorna för 30 km och 15 km så att det blir en kort slinga på 3 och en längre på 7. Startar hemmavid, går mellan 19 och 13 km kvar ut mot vändpunkten på norra sidan.
Edit: Jättesmart, det kommer ju att gå jät
Kör på Lidingöloppets bana, en kombination av banorna för 30 km och 15 km så att det blir en kort slinga på 3 och en längre på 7. Startar hemmavid, går mellan 19 och 13 km kvar ut mot vändpunkten på norra sidan.
Edit: Jättesmart, det kommer ju att gå jät
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 11:18Då har jag precis varit ute och mätt upp en bra sträcka som slutar precis vid mitt hus :-). Jag får 1,7 km uppvärmning innan milrundan startar så det blir nog ganska bra.
Att jag har lite att jobba på skvallrar dagens tid på 52,59 klart på.Det är en ga
Då har jag precis varit ute och mätt upp en bra sträcka som slutar precis vid mitt hus :-). Jag får 1,7 km uppvärmning innan milrundan startar så det blir nog ganska bra.
Att jag har lite att jobba på skvallrar dagens tid på 52,59 klart på.
Det är en ga
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 11:58Då är du ca 10 min snabbare än mig.
Då är du ca 10 min snabbare än mig.
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 12:05Men det är ju det som jag gillar så mycket med den här utmaningen, det spelar ingen större roll var alla andra befinner sig.
Mitt mål är att försöka kapa ca 6 min på denna rundan på de här 6 mån. Det är ganska mycket men det är ändock så att i slutändan
Men det är ju det som jag gillar så mycket med den här utmaningen, det spelar ingen större roll var alla andra befinner sig.
Mitt mål är att försöka kapa ca 6 min på denna rundan på de här 6 mån. Det är ganska mycket men det är ändock så att i slutändan
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 12:26Vetskapen att vänner har koll, gör att man kommer ut även när väder/trötthet/tidsbrist/motivationen försöker att ställa in ett pass.
Vetskapen att vänner har koll, gör att man kommer ut även när väder/trötthet/tidsbrist/motivationen försöker att ställa in ett pass.
Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 00:04Lars
Det är grejen med Ditt upplägg - att man kan motivera sig och köra på även när latmasken lockar eller vädret djäklas. Och så får man anledning att tjöta lite extra här på FB under vinterns mörka kvällar (H)
Kul (t+)
Lars
Det är grejen med Ditt upplägg - att man kan motivera sig och köra på även när latmasken lockar eller vädret djäklas. Och så får man anledning att tjöta lite extra här på FB under vinterns mörka kvällar (H)
Kul (t+)
Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 20:40Vilken bra ide (t+)
Jag hänger gärna på - jag har aldrig sprungit nån tävling eller motionslopp, men en tio kilometersrunda ska jag nog lätt kunna mäta upp.
Få se vad klockan stannar på första gången - mitt mål är i alla fall att nån gång i framtiden kunn
Vilken bra ide (t+)
Jag hänger gärna på - jag har aldrig sprungit nån tävling eller motionslopp, men en tio kilometersrunda ska jag nog lätt kunna mäta upp.
Få se vad klockan stannar på första gången - mitt mål är i alla fall att nån gång i framtiden kunn
Quote from Funbeat user on 19 September 2008, 14:12jag bor mitt i city så jag har en runda som går från sveavägen runt roslagstull upp på valhallavägen, följ valhallavägen ända ner till gärdet, vänd och tillbaka hela vägen. Kanske inte jordens roligaste löprunda mitt i stan, men det är praktiskt att bara
jag bor mitt i city så jag har en runda som går från sveavägen runt roslagstull upp på valhallavägen, följ valhallavägen ända ner till gärdet, vänd och tillbaka hela vägen. Kanske inte jordens roligaste löprunda mitt i stan, men det är praktiskt att bara