Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumVinterutmaningenVar skall du springa?
You need to log in to create posts and topics.

Var det ok att köra 2 olika ställen? Troligen blir det så att jag väljer ett ställe på deltävling 1 (som jag ej kommer få med i statistiken för jag gör den en hel vecka för sent) och sen ett annat ställe för de andra deltävlingarna. Men å andra sidan ska

Viktigaste är att man kommer ut! Du är en den som vet förutsättningarna för din träning.

Lycka till med din träning och i tävlingen (gäller alla, jag måste vara opartisk)

Kanon, då kör jag enligt mina förutsättningar 😀

Jag kommer att springa i Skövde, 10 km på Billingen(gröna spåret). Härlig runda uppe på Berget som tyvärr kommer stängas för löpare så snart snön kommer...

Kul initiativ!
Forst far det bli elljussparet, nar snon kommit asfaltslinga. I Kiruna 🙂

En av mina favoritrundor är 8,86 km men jag ska se om jag kan ta en extra sväng i motionsspåret jag springer runt så det blir 10 km.

Säröbanan. Platt. Asfalt. Bilfritt. Rakt. Enda svängen blir när jag vänder om och springer tillbaka. Kan nog gå bra det här 🙂

Igår provsprang jag min vinterutmaningsrunda.
Den blev 9,99 km så det får duga. Den går hemifrån min dörr en bit bort ligger ett motionsspår som jag rundar och springer hem igen. Hunden kan vara lös nästan hela vägen vilket är praktiskt.

Jag har också funderat på Säröbanan, från Linnéplatsen och västerut, då borde man hinna till 5 km och vändning innan knixarna vid Högsbo/Frölunda och vända tillbaka mot målgång vid Linnéplatsen. Här skulle målet vara sub 40, kanske för svårt på egen hand?

Finns fler dagar i veckan 😉