Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumVinterutmaningenVar skall du springa?
You need to log in to create posts and topics.

Glömde skriva att första km var uppvärmning 🙂 startade tidtagnigen när det var 10 km kvar.

Jag kan ju meddela var jag kommer springa.
Blir sundbyberg till rålambshosparken, via solnastrand, huvudstastrand och kungsholmsstrand.
Så vackert!

Rocklundas 10km. Åtminstone tills det blir snö och de gör skidspår där.

Härligt Krister!

Då kör vi samma mil-spår 🙂

Funderar på att springa på cykelvägar i närheten av där jag bor (Skellefteå). Är det för kallt/halt blir det troligtvis löpband i stället.

Idag när jag sprang förbi starten till min milrunda såg jag att den var borta. Eller rättare sagt hela cykelvägen är avsafalterad och avstängd. Hoppas för deras egen skull att den är nyasfalterad och fin tills på lördag..

avsafalterad?? 😉

Var svårt att uttala och läsa, hade nog behövt ha alkohol i kroppen för att förstått direkt.

Avasfalterad, eller?

Väldigt fint ord som jag aldrig hört/läst förrut. 🙂

Ja fint. "Avasfalterad och avstängd". Verkligen bom stopp. Undrar också vad som ska hända med "dom" om dom inte hinner få den klar tills på lördag?

Stavkråkan här. Får skylla på att korrekturläsning är något jag fokuserar föga på men att jag är en jävel på att skriva snabbt 😉

Jag fann liksom inget bättre ord än avasfalterad, och har dom (vilka dom nu än är) inte fixat biffen så får dom stå för kons

Vi har några frivilliga från lidingöloppet som ordnar med snittslar 😉
Att det blir fel med banan av olika anledningar, räknar jag med. Det bevisar att folk som inte brukar springa en mil under vintern, har ändrat sig och kommer ut. (Inklusive mig själv)