Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumVinterutmaningenVar skall du springa?
You need to log in to create posts and topics.

Jag ska springa en mil imorgon, men har planerat in att köra tävlingen i helgen. OM det skulle gå så illa att jag inte har möjlighet att träna i helgen, får man ändra efteråt då så att fredagens löpning räknas som tävlingsinsatsen?

Jag skall be GBG skidklubb att flytta testlöpningen 😉

Håller med Lars, men fredagen är fulltecknad och testlöpningen av Finalloppsbanan vill jag inte missa och jag är tveksam om jag får till ngn löpning på söndag.

@Fia-Lotta
Går bra, jag har själv ett reservpass i lördags. Det skulle inte se bra ut om arrangören skulle stå med DNS. Bara det är rätt runda.

Jag har också problem.. med en ond fot.. Jag hade planerat att springa rundan på fredagen.. men i morgon blir det ingen mil för mig, inte springandes i alla fall. Sista chansen verkar vara på måndag så pass tidigt att det är registrerat innnan 21 och det

Det blev "Hälsans stig" i Nykvarn, sträckan är 7 km på asfalt så jag fick fortsätta 1,5 km och sedan vända tillbaka för att få ihop 10 km.
Länk till rundan: http://www.hjart-lung.se/halsansstig/filer/pdf/nykvarn_08.pdf
Nike+ givaren till Ipoden visade 10,

Min runda gick på 100% asfalt. Landsvägar här runt om Mörrum. Förbi en soptipp, div bondgårdar, över Mörrumsån och genom villaområden. Strålande solsken och 15 grader varmt. Fick ta av mig Craft-tröjan efter en stund, för det blev fööör varmt för att känn

Jag sprang 7 varv plus 500 m på en 1,5 km slinga, blev lite långtråkigt men jag hade ingen fantasi i går 🙂

Grattis Kicki du har precis sprungit 11 km. Var 10 för lätt eller 😉

*fniss*

Hon kanske sprang dom sista 500 baklänges? 11 km är okej, om man kör det varje gång 😉