Quote from Bjarne Lewin on 13 September 2008, 11:13Nej! Jag har ångrat mig! Jag har hittat ett tiokilometers spår som gör förbi ett par hundra meter från där jag bor. Jabbadabbadooo 🙂 (H:) 😀
Nej! Jag har ångrat mig! Jag har hittat ett tiokilometers spår som gör förbi ett par hundra meter från där jag bor. Jabbadabbadooo 🙂 (H:) 😀
Quote from mårten jansson on 13 September 2008, 12:24Evely hittade ett milspår, där ska jag också springa 😀 Tur att man har henne ibland 😉
Evely hittade ett milspår, där ska jag också springa 😀 Tur att man har henne ibland 😉
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 15:05Jag har ritat upp en 10-km-runda som jag tänker använda mig av. Den finns under träningsrundor som "Vinterutmaningen Hudiksvall". Kanske bara passar mig, eftersom den utgår från mitt hus;)
Jag har ritat upp en 10-km-runda som jag tänker använda mig av. Den finns under träningsrundor som "Vinterutmaningen Hudiksvall". Kanske bara passar mig, eftersom den utgår från mitt hus;)
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 16:55Jag kommer nog att att springa runt en närliggande sjö. Det är en runda på 8,45 km, men jag kan ju enkelt lägga till en liten krumelur så att det blir en mil.
Min förhoppning är nämligen att min favoritmil (SM-spåret i Gammlia, ifall det undgått någon)
Jag kommer nog att att springa runt en närliggande sjö. Det är en runda på 8,45 km, men jag kan ju enkelt lägga till en liten krumelur så att det blir en mil.
Min förhoppning är nämligen att min favoritmil (SM-spåret i Gammlia, ifall det undgått någon)
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 19:53Jag tar min favoritrunda, 10km i Torup/Bokskogen - duktigt kuperat (#) men va
f-n. Siktar på att slå mitt nuvarande pers på rundan 65:58.
Jag tar min favoritrunda, 10km i Torup/Bokskogen - duktigt kuperat (#) men va
f-n. Siktar på att slå mitt nuvarande pers på rundan 65:58.
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 19:55Jag har en kanonrunda som startar utanför dörren. Den startar i Vallda, Kungsbacka. 10,1 mil. Asfalt och skog!
Jag har en kanonrunda som startar utanför dörren. Den startar i Vallda, Kungsbacka. 10,1 mil. Asfalt och skog!
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 08:58Får man vara med och springa på löpband?
Får man vara med och springa på löpband?
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 10:55@Karin
Då ligger vi ungefär på samma tid.@Fia-Lotta
Bara om du använder samma löpband varje gång 😉
@Karin
Då ligger vi ungefär på samma tid.
@Fia-Lotta
Bara om du använder samma löpband varje gång 😉
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 11:13Ingen dum idé Fia. Så slipper jag mäta..... *lat-maja*
Ingen dum idé Fia. Så slipper jag mäta..... *lat-maja*
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 14:30OK - lovar att köra på samma band! Jippi - då är jag också med. 😀 Kommer variera lite mellan lördag och söndag beroende på helgens planer i övrigt.
OK - lovar att köra på samma band! Jippi - då är jag också med. 😀 Kommer variera lite mellan lördag och söndag beroende på helgens planer i övrigt.