Quote from Guest on 6 November 2009, 08:21Var skall Haren springa för att du skall få bäst effekt och samtidigt inte vara ivägen?
Var skall Haren springa för att du skall få bäst effekt och samtidigt inte vara ivägen?
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 08:31Före för att göra nytta, efter för att inte vara i vägen. Så före så länge den gör jobbet, sen ett snabbt kliv åt sidan.
Före för att göra nytta, efter för att inte vara i vägen. Så före så länge den gör jobbet, sen ett snabbt kliv åt sidan.
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 08:34Nåt steg eller två framför mig. Vid motvind mellan mig och vinden.
Korta stunder och vid rätt förutsättningar funkar jagandes strax bakom mig allra bäst.
Nåt steg eller två framför mig. Vid motvind mellan mig och vinden.
Korta stunder och vid rätt förutsättningar funkar jagandes strax bakom mig allra bäst.
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 09:21Så långt från E4:an som möjligt.;)
Så långt från E4:an som möjligt.;)
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 09:28Snett framför, alltså nästan som brevid mig fast framför liksom. Det ger mig "frihet framåt" men jag får draget. Älskar att ha min man som hare på intervaller, skulle gärna köra nåt kortare lopp med hare nån gång.
Snett framför, alltså nästan som brevid mig fast framför liksom. Det ger mig "frihet framåt" men jag får draget. Älskar att ha min man som hare på intervaller, skulle gärna köra nåt kortare lopp med hare nån gång.
Quote from Sissel Svanøe on 6 November 2009, 10:13Haren ska vara bakom och flåsa mig i nacken för bäst effekt. (men då är det ju i o f s ingen hare längre...)
Tror det härstammar från tiden då jag började springa och systern sprang bakom mig och jagade på med både muntra och mindre muntra tillrop.När
Haren ska vara bakom och flåsa mig i nacken för bäst effekt. (men då är det ju i o f s ingen hare längre...)
Tror det härstammar från tiden då jag började springa och systern sprang bakom mig och jagade på med både muntra och mindre muntra tillrop.
När
Quote from Elias Engqvist on 6 November 2009, 10:25H*n ska springa snett framför och framför allt vara väldigt känslig för vad jag orkar och ligga i den fart som är aaaningen högre än jag skulle valt själv men ändå så pass att jag klarar av att hålla den!
H*n ska springa snett framför och framför allt vara väldigt känslig för vad jag orkar och ligga i den fart som är aaaningen högre än jag skulle valt själv men ändå så pass att jag klarar av att hålla den!
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 10:26Maria, eller så beror det på att din make cyklar?
Maria, eller så beror det på att din make cyklar?
Quote from Sissel Svanøe on 6 November 2009, 10:54Leif> Han kör bil också emellanåt men jag har ändå ingen lust att springa ikapp bilar i uppförsbackar. Men det kanske kommer.
Leif> Han kör bil också emellanåt men jag har ändå ingen lust att springa ikapp bilar i uppförsbackar. Men det kanske kommer.
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 11:36Ju mer motvind (eller fartvind) desto viktigare att haren tar vinden.
Ju mer motvind (eller fartvind) desto viktigare att haren tar vinden.