Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 11:42Nä...Hare framför...Zombie-Grobert bakom 😀
Nä...Hare framför...Zombie-Grobert bakom 😀
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 11:48Om man har för avsikt att vinna en tävling är det viktigt att välja en hare som avstår från att ligga strax före en själv även vid passerande av mållinjen:
http://www.coolrunning.com/engine/3/3_13/pacemaker-keeps-ing-and.shtml
Om man har för avsikt att vinna en tävling är det viktigt att välja en hare som avstår från att ligga strax före en själv även vid passerande av mållinjen:
http://www.coolrunning.com/engine/3/3_13/pacemaker-keeps-ing-and.shtml
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 16:26I grytan.
I grytan.
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 16:52Vill själv ha h*n mitt i spåret, så jag kan ligga på innerspåret och har samtidigt fri sikt av underlaget.
Vill själv ha h*n mitt i spåret, så jag kan ligga på innerspåret och har samtidigt fri sikt av underlaget.
Quote from ellen olsson on 6 November 2009, 17:27Helt klart i grytan. 🙂
Helt klart i grytan. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 22:13bakom! mitt psyke knäcker mig av att nån annan orkar ligga före 🙁
bakom! mitt psyke knäcker mig av att nån annan orkar ligga före 🙁
Quote from Sissel Svanøe on 6 November 2009, 22:16Får ju inte glömma den moderna haren som sitter på armen; Garmins virtual partner. Den funkar bra också.
Får ju inte glömma den moderna haren som sitter på armen; Garmins virtual partner. Den funkar bra också.
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 22:18Den borde också ligga i grytan.
Den borde också ligga i grytan.
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 22:19Vill inte ha nån hare - om det finns en hare så springer jag om den!
Vill inte ha nån hare - om det finns en hare så springer jag om den!
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 07:08Hare är "fusk".
Trevliga medlöpare är kanon.
Man hjälper varandra.Sida vid sida + en massa mysigt "tjöt".
Milen bara försvinner.
Hare är "fusk".
Trevliga medlöpare är kanon.
Man hjälper varandra.
Sida vid sida + en massa mysigt "tjöt".
Milen bara försvinner.