Quote from Mark Kovacs on 1 July 2009, 20:53Behåll regnet därnere! Häruppe i Norrland vill vi ha kvar solen! 🙂
Behåll regnet därnere! Häruppe i Norrland vill vi ha kvar solen! 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 1 July 2009, 21:05Nejnejnej!! Inget regn!! Jag har ju semester! 😀
Springa kan man göra sent på kvällen. Igår kom jag in kvart i elva. 🙂
Nejnejnej!! Inget regn!! Jag har ju semester! 😀
Springa kan man göra sent på kvällen. Igår kom jag in kvart i elva. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 22:48Tjohhoo, jag ska ut och simmma inatt alltså! 😀 Men jag vet inte om jag tror på det; ser inte ett endaste moln!
Men Magnus, Sniff och Sylvia; på nätterna kan det väl få regna lite? Men ok, det kan vara i måttliga mängder, det håller jag med om!
Tjohhoo, jag ska ut och simmma inatt alltså! 😀 Men jag vet inte om jag tror på det; ser inte ett endaste moln!
Men Magnus, Sniff och Sylvia; på nätterna kan det väl få regna lite? Men ok, det kan vara i måttliga mängder, det håller jag med om!
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 22:50Äh Magnus, Sylvia och Sniff. Nu är ni sådär överdrivet piiiiipiga?
Det är bara rimligt att vilja ha åtminstone 1 timme regn nu och då när det är så här varmt.
(P.S. till Magnus - de är väl inte gjorda av socker heller?)
Äh Magnus, Sylvia och Sniff. Nu är ni sådär överdrivet piiiiipiga?
Det är bara rimligt att vilja ha åtminstone 1 timme regn nu och då när det är så här varmt.
(P.S. till Magnus - de är väl inte gjorda av socker heller?)
Quote from Catharina Brattlin on 1 July 2009, 22:53OK då! 🙂
Men bara på natten då va´?
OK då! 🙂
Men bara på natten då va´?
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 22:56Bara på natten! 🙂
Bara på natten! 🙂
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 23:00Ok, en timmes lätt regnande på natten. Så att det precis hinner torka upp till när jag skall ut med hundarna.
(Nä, inte dom. Bara anlag för lite gnäll)
Ok, en timmes lätt regnande på natten. Så att det precis hinner torka upp till när jag skall ut med hundarna.
(Nä, inte dom. Bara anlag för lite gnäll)
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 23:01...men inte mellan 3 och 6 på morgonen mån-ons-fre för då delar jag ut tidningar och blöta tidningar är såååå jobbiga. 😉
...men inte mellan 3 och 6 på morgonen mån-ons-fre för då delar jag ut tidningar och blöta tidningar är såååå jobbiga. 😉
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 23:02Vem är det som är pipig???
Vem är det som är pipig???
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 23:05jag
men det är BARA för att jämna ut det lite *nicka glatt*
jag
men det är BARA för att jämna ut det lite *nicka glatt*