Quote from Guest on 9 October 2011, 20:15Enligt vad jag förstått är det förbjudet med, typ iPod, eller annan musikutrustning i triathlon. I alla delmoment. Till och med i löpdelen. Typiskt. Är det någon som vet varför? Jag tycker det är så mycket roligare med musik i öronen när jag är ute och sp
Enligt vad jag förstått är det förbjudet med, typ iPod, eller annan musikutrustning i triathlon. I alla delmoment. Till och med i löpdelen. Typiskt. Är det någon som vet varför? Jag tycker det är så mycket roligare med musik i öronen när jag är ute och sp
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 20:25För att det inte ska gå att få uppdateringar via etern
För att det inte ska gå att få uppdateringar via etern
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 20:29Och/eller kanske för att man ska höra om en funktionär ropar, eller om en cykel/bil är på väg att köra över en?
Och/eller kanske för att man ska höra om en funktionär ropar, eller om en cykel/bil är på väg att köra över en?
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 20:31Va? Jag hajar inte. Uppdateringar, om vem som ligger var i tävlingen, kan man ju få av folket runt banan, eller? Jag är ju bara ute efter musik.
Yurbuds, som säljer hörlurar, har en speciell Ironmanvariant. Men hallå, varför får man då inte ha dem när m
Va? Jag hajar inte. Uppdateringar, om vem som ligger var i tävlingen, kan man ju få av folket runt banan, eller? Jag är ju bara ute efter musik.
Yurbuds, som säljer hörlurar, har en speciell Ironmanvariant. Men hallå, varför får man då inte ha dem när m
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 20:34Javisst, men det fodrar betydligt mer än att sitta o lyssna på speakern och sedan ringa.
Tänk vad många som har svårt för de reglerna som man accepterar när man löser licens och vill tävla
Javisst, men det fodrar betydligt mer än att sitta o lyssna på speakern och sedan ringa.
Tänk vad många som har svårt för de reglerna som man accepterar när man löser licens och vill tävla
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 20:53För att man inte ska få hjälp att hålla 180 bpm?
Nä, det är nog mest en säkerhetsfråga. En triathlontävling kan vara lite stökig med folk i olika skeden av loppet på samma plats. Inte bra om du springer i din egen lilla värld och inte hör din omgivning
För att man inte ska få hjälp att hålla 180 bpm?
Nä, det är nog mest en säkerhetsfråga. En triathlontävling kan vara lite stökig med folk i olika skeden av loppet på samma plats. Inte bra om du springer i din egen lilla värld och inte hör din omgivning
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 20:54Vad menar du? Är det folk som bryter mot reglerna och ändå har mp3spelare?
Vad menar du? Är det folk som bryter mot reglerna och ändå har mp3spelare?
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 20:56Ja, det finns det säkert. I triathlon vimlar det av "tävlande" som sitter på hjul när det är förbjudet.
Jag har även läst här om folk som springer fel och ändå tycker att det är ok att "vinna" sin klass.
Ja, det finns det säkert. I triathlon vimlar det av "tävlande" som sitter på hjul när det är förbjudet.
Jag har även läst här om folk som springer fel och ändå tycker att det är ok att "vinna" sin klass.
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 21:04Vet inte om du frågar mig Karin men jag svarar ändå 🙂
Min första mening om 180 bpm var egentligen bara tänkt som en referens till annan tråd där det diskuteras optimal löpkadens och olika sätt att hålla den. Bl.a. genom
musik i lämpligt tempo.Tror s
Vet inte om du frågar mig Karin men jag svarar ändå 🙂
Min första mening om 180 bpm var egentligen bara tänkt som en referens till annan tråd där det diskuteras optimal löpkadens och olika sätt att hålla den. Bl.a. genom
musik i lämpligt tempo.
Tror s
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 21:33Nu tillhör jag de som aldrig springer med musik, men jag kan förstå att man väljer att göra det under träning, i alla fall om man håller till på otrafikerade ställen. Men på en tävling skulle jag nog tycka att det var väldigt märkligt att skärma av mig if
Nu tillhör jag de som aldrig springer med musik, men jag kan förstå att man väljer att göra det under träning, i alla fall om man håller till på otrafikerade ställen. Men på en tävling skulle jag nog tycka att det var väldigt märkligt att skärma av mig if