Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Karin: Jag tänkte samma sak som du inför mitt första (och hittills enda) triathlon på Ironmandistans (Kalmar i somras): hur sjutton ska jag klara mig utan musik? Men så här i efterhand hade jag inte velat ha musik - då hade man ju missat all interaktion m

Tack Flindra och Wilma! Jag lyssnar också på musik och podcasts på jobbet. "I love my iPod(L).

Tack speciellt Wilma. När jag funderar på det du skriver faller bitarna liksom på plats:-). Tack för inspirationen och tron på att det faktiskt kanske kommer a

Är med Vilma. Jag behöver absolut iPoden för att överleva alla ensamma långpass. Men på Kalmar behövdes den inte. Tvärtom. Korta meningsutbyten med medtävlare av typen: "nu kör vi, sista varvet" (sant) och "ser bra ut" (ren lögn) är sånt som gör en folkfe

Tack Kristoffer! Det låter bra:-)

Håller helt med Kristoffer, kommentarerna och småpratet med medtävlare och publik var en stor del av upplevelsen i Kalmar. Speciellt på löpningen, där springer man förbi publiken 6 gånger. Om dom sitter kvar hela tiden man springer. Riktigt kul att fälla/

För den händelse att någon oroar sig över förbudet mot bar överkropp på cykling och löpning, kan jag lugna vederbörande med att definitionen är att bröstvårtorna inte får synas (hittar iofs inte den formuleringen i reglementet längre, men väl i regelsamma

Mig sa de till i Kalmar.. svettades som en gris o tycker Tri-toppen inte andas:
BILD:https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/226164_10150328805601054_181251116053_9378890_8141323_n.jpg

simon W, tejp duger inte. Skall vara en tröja eller tri-dräkt. Även sammanfattningen nämner detta.

Jag tycker det ser läbbigare ut med en karl som springer i något som liknar bikini än en som har bar överkropp. Men det är ju jag;)

Jag tycker det ser läbbigare ut med en karl som springer i något som liknar bikini än en som har bar överkropp. Men det är ju jag;)