Quote from Linda Ryen on 2 April 2007, 12:02Jag har hört att om man fryser under joggingturer så har man laddat för dåligt med vätska i kroppen...Då kyler kroppen av sig på det sätt den vet bäst...att frysa..
Så viktigt är väl att regelbundet få i sig tillräckligt med vätska under dygnet för att k
Jag har hört att om man fryser under joggingturer så har man laddat för dåligt med vätska i kroppen...Då kyler kroppen av sig på det sätt den vet bäst...att frysa..
Så viktigt är väl att regelbundet få i sig tillräckligt med vätska under dygnet för att k
Quote from Funbeat user on 2 April 2007, 12:42Jag kan tänka mig fyra saker:
Överträning.
Energibrist.
Vätskebrist.
Infektion på gång.
Jag kan tänka mig fyra saker:
Överträning.
Energibrist.
Vätskebrist.
Infektion på gång.
Quote from Funbeat user on 2 April 2007, 13:09Tja, en femte sak är ju att man har för lite kläder på sig (eller så klart att det är för kallt ute)...
Tja, en femte sak är ju att man har för lite kläder på sig (eller så klart att det är för kallt ute)...
Quote from Funbeat user on 3 April 2007, 10:55Så kloka ni är!
ska försöka lägga mer tid på att försöka äta mer innana träning, rätt tid...ja, och rätt förståss. Men jag är lite dålig på de. Veta när jag ska äta. Vad jag ska äta har jag lite mer koll på, men jag tror att min stora brist kan vara att
Så kloka ni är!
ska försöka lägga mer tid på att försöka äta mer innana träning, rätt tid...ja, och rätt förståss. Men jag är lite dålig på de. Veta när jag ska äta. Vad jag ska äta har jag lite mer koll på, men jag tror att min stora brist kan vara att
Quote from Camilla Höög on 3 April 2007, 11:24Det är viktigt att äta och dricka tillräckligt hela tiden. Om man fuskar dagen innan träning så påverkar det också.
Det är viktigt att äta och dricka tillräckligt hela tiden. Om man fuskar dagen innan träning så påverkar det också.
Quote from Therese Woodhill on 3 April 2007, 11:33det finns ett häfte som heter uppladningen som mankan få gratis där står det bra saker om mat.
Varför du fryser har jag en tanke om hur länge du har tränat.
Är du ny börjare inom en viss mån så kan det helt enkelt vara så att dina hormoner inte hittat ba
det finns ett häfte som heter uppladningen som mankan få gratis där står det bra saker om mat.
Varför du fryser har jag en tanke om hur länge du har tränat.
Är du ny börjare inom en viss mån så kan det helt enkelt vara så att dina hormoner inte hittat ba
Quote from Funbeat user on 3 April 2007, 13:41Du Johan...är de "uppladdningen" som är i samarbete med Lantmännen/Bygg industirn och akriv byggare??
Sedan sa du något om hur länge jag tränat...har tränat mer eller mindre hela mitt liv. Ibland mycke mer, (på elitnivå för 100 år sedan), ibland minre...
Du Johan...är de "uppladdningen" som är i samarbete med Lantmännen/Bygg industirn och akriv byggare??
Sedan sa du något om hur länge jag tränat...har tränat mer eller mindre hela mitt liv. Ibland mycke mer, (på elitnivå för 100 år sedan), ibland minre...
Quote from Jonas Täng on 3 April 2007, 14:09Men... Uppladdningen, som jag minns det, går på teorin att om man konditionsidrottar så är det kolhydrater, kolhydrater och ännu mer kolhydrater som gäller. Hm, kanske skulle gå in och kolla den igen för att se om de modifierat med åren.
edit: eftersom w
Men... Uppladdningen, som jag minns det, går på teorin att om man konditionsidrottar så är det kolhydrater, kolhydrater och ännu mer kolhydrater som gäller. Hm, kanske skulle gå in och kolla den igen för att se om de modifierat med åren.
edit: eftersom w
Quote from Funbeat user on 3 April 2007, 14:55Tänkte på en femte sak 😉 i samband med hormonspåret.
Det skulle kunna vara så att om man är extremt stressad och tränar så skulle man kanske kunna få sådana här grejjer?
...förutom att man tränar i en isvak dårå.... (den sjätte grejjen).
Tänkte på en femte sak 😉 i samband med hormonspåret.
Det skulle kunna vara så att om man är extremt stressad och tränar så skulle man kanske kunna få sådana här grejjer?
...förutom att man tränar i en isvak dårå.... (den sjätte grejjen).
Quote from Catharina Brattlin on 3 April 2007, 15:03Siv, min teori är, och den är inte på något sätt vetenskaplig utan bara som jag tror, att eftersom Du fryser när Du tränar trots svettning, tyder det på att svettningen fungerar optimalt, dvs kyler ner kroppen, som ju meningen med svett är.
Jag börjar oc
Siv, min teori är, och den är inte på något sätt vetenskaplig utan bara som jag tror, att eftersom Du fryser när Du tränar trots svettning, tyder det på att svettningen fungerar optimalt, dvs kyler ner kroppen, som ju meningen med svett är.
Jag börjar oc