Quote from Elias Engqvist on 22 June 2011, 08:21Om man drar eller inte beror förstås på hur stark man bedömer att man är i förhållande till konkurrenterna. Här blir det lite krångligare än cykeltävling för man måste också lägga in hur bra löpare man är i förhållande till konkurrenterna!
Om man drar eller inte beror förstås på hur stark man bedömer att man är i förhållande till konkurrenterna. Här blir det lite krångligare än cykeltävling för man måste också lägga in hur bra löpare man är i förhållande till konkurrenterna!
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 18:51Är man inte först upp ur vattnet finns ju bara ett alternativ och det är att köra. Vill de som man cyklar med inte hjälpa till med farten, stöter man av dem i lämplig backe eller vändning.
Är man inte först upp ur vattnet finns ju bara ett alternativ och det är att köra. Vill de som man cyklar med inte hjälpa till med farten, stöter man av dem i lämplig backe eller vändning.
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 21:25Oj, det verkar finnas en hel del duktiga cyklister här! Man tjänar ca 4-8 km/h med drafting (beroende på storlek på klunga och vilken fart man håller) blir tungt för mina stackars buggar att jobba mig uppåt eller vara uppe och dra i 2 mil, men tro mig jag
Oj, det verkar finnas en hel del duktiga cyklister här! Man tjänar ca 4-8 km/h med drafting (beroende på storlek på klunga och vilken fart man håller) blir tungt för mina stackars buggar att jobba mig uppåt eller vara uppe och dra i 2 mil, men tro mig jag
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 22:29Det löser sig säkert. Visa lite intresse av att det ska gå fort och hjälp till så mycket det går, då skulle inte jag stöta av dig, inte med flit i alla fall. Fast var beredd på att trycka på efter korsningar och vändningar. Eller så kan man vara kylig och
Det löser sig säkert. Visa lite intresse av att det ska gå fort och hjälp till så mycket det går, då skulle inte jag stöta av dig, inte med flit i alla fall. Fast var beredd på att trycka på efter korsningar och vändningar. Eller så kan man vara kylig och
Quote from Funbeat user on 24 June 2011, 19:55Drafting är tillåten endast i tävlingsklass så frågan är om du kör det?
I motion gäller 10 metersregeln och att jämföra glada svenska motionärer med världseliten äger rimligen ingen förankring i verkligheten.
Normalt så fungerar 10 metersregeln i dessa sa
Drafting är tillåten endast i tävlingsklass så frågan är om du kör det?
I motion gäller 10 metersregeln och att jämföra glada svenska motionärer med världseliten äger rimligen ingen förankring i verkligheten.
Normalt så fungerar 10 metersregeln i dessa sa
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 00:17Vilka ska vi då jämföra oss med?
🙁
Vilka ska vi då jämföra oss med?
🙁
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 10:27Jo, jag tänkte prova tävlingsklass i år. Halmstad blir första tri tävlingen i tävlingsklass.
Jo, jag tänkte prova tävlingsklass i år. Halmstad blir första tri tävlingen i tävlingsklass.
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 23:54Gäller drafting i ironman Kalmar?
Ursäkta en oinsatt, men visst är drafting det samma som att "ligga på rulle"?
Gäller drafting i ironman Kalmar?
Ursäkta en oinsatt, men visst är drafting det samma som att "ligga på rulle"?
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 09:27Det är ingen drafting i Kalmar, eget arbete hela vägen!
Och ja, drafting är samma som att ligga på rullle, och i sådana tävlingar får man inte ha tempocykel.
Det är ingen drafting i Kalmar, eget arbete hela vägen!
Och ja, drafting är samma som att ligga på rullle, och i sådana tävlingar får man inte ha tempocykel.
Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 12:33Lite intresserad av hur det gick? Tycker det är häftigt att göra debut på SM!
Lite intresserad av hur det gick? Tycker det är häftigt att göra debut på SM!