Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 14:00Han cyklade om mig precis i början av cykeln 😉
Han cyklade om mig precis i början av cykeln 😉
Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 14:03Det gick rätt bra för honom.
Tyvärr fick jag för mig att det var Sebastian istället för Christian, därav lite förvirring när jag ropade efter simningen 😉
Det gick rätt bra för honom.
Tyvärr fick jag för mig att det var Sebastian istället för Christian, därav lite förvirring när jag ropade efter simningen 😉
Quote from Funbeat user on 9 July 2011, 12:42ha ha, jo lite förvirring allmänt efter den där sjukt tunga simningen!
Vart faktiskt lite oretvist mot oss längst bak i bussen! Försökte slå mig in till en bra position 2 ggr(det var sjukt strömt i mitten), men det slutade bara med kallsupar och panik. A
ha ha, jo lite förvirring allmänt efter den där sjukt tunga simningen!
Vart faktiskt lite oretvist mot oss längst bak i bussen! Försökte slå mig in till en bra position 2 ggr(det var sjukt strömt i mitten), men det slutade bara med kallsupar och panik. A
Quote from Funbeat user on 9 July 2011, 15:31då kan det ju bara bli bättre nu!
då kan det ju bara bli bättre nu!
Quote from Funbeat user on 9 July 2011, 17:45Lite funderingar ang drafting.
Tror inte att anledningen är att alla skulle vara lika bra i simningen och då av praktiska själ. Men visst är det enklare då drafting ÄR tillåtet då. De simmar ca 1500m, 1/2 IM simmar bara 400 längre och där är det inte ti
Lite funderingar ang drafting.
Tror inte att anledningen är att alla skulle vara lika bra i simningen och då av praktiska själ. Men visst är det enklare då drafting ÄR tillåtet då. De simmar ca 1500m, 1/2 IM simmar bara 400 längre och där är det inte ti
Quote from Funbeat user on 9 July 2011, 17:5726:a på SM är väl inte så pjåkigt ändå.
Varför motionsklass i Helsingborg? Då får du ju inte äran att slå mig 🙂
26:a på SM är väl inte så pjåkigt ändå.
Varför motionsklass i Helsingborg? Då får du ju inte äran att slå mig 🙂