Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 20:37Brinnande intresse....lågskor och eldig blick då ???
Brinnande intresse....lågskor och eldig blick då ???
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 20:39Gillar du att hålla i slangen?
Gillar du att hålla i slangen?
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 21:52de e alltid ja som håller i slangen, nå ant kan de inte vara 😉
den eldiga blicken har ja alltid påkopplad om de skulle komma en hunk å vilja bli räddad
de e alltid ja som håller i slangen, nå ant kan de inte vara 😉
den eldiga blicken har ja alltid påkopplad om de skulle komma en hunk å vilja bli räddad
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 22:13Eva ...nu pratar vi språk jag förstår....
Eva ...nu pratar vi språk jag förstår....
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 09:17SHIT snart tuttar jag på här hemma och väntar på räddning!
SHIT snart tuttar jag på här hemma och väntar på räddning!
Quote from Emma Sjöberg on 23 April 2008, 10:03Tuttar?? Men Magnus då... (H)
Tuttar?? Men Magnus då... (H)
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 10:59Han undersöker bara behåringen.
Han undersöker bara behåringen.
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 11:00bränna bort håret från benen?
då måste det ju vara bättre och vaxa
bränna bort håret från benen?
då måste det ju vara bättre och vaxa
Quote from Emma Sjöberg on 23 April 2008, 11:01Av tuttarna??! Hmm.. *här blev det mååånga roliga saker skrivna, som jag raderade för att det inte var helt rumsrena*
(H)
Av tuttarna??! Hmm.. *här blev det mååånga roliga saker skrivna, som jag raderade för att det inte var helt rumsrena*
(H)
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 11:26men joppe då förstår du inte dalmål i talspråk fast i skrift?? ska bättra mig, kanske
elda på så mycke de går så kommer jag å räddar dig, släcker elden som brinner i era hjärtan
men joppe då förstår du inte dalmål i talspråk fast i skrift?? ska bättra mig, kanske
elda på så mycke de går så kommer jag å räddar dig, släcker elden som brinner i era hjärtan