Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELvarför inte en måndags tråd
You need to log in to create posts and topics.

Där ser du Jörgen...Charlotta är på G du har bara fel approach! 😉

..."i några enstaka fall har jag faktiskt undersökt saken ytterst ingående, riktigt underhållande förövrigt, rekomenderas"

HA HA HA... Du är ju riktigt riktigt rolig Jörgen!! Sen hörrö.. vem vare som drog härifrån och lämnade oss Pinglor huh?! 😉

Jag s

Hehe, bra! Jag är alltid på G, bara omgivningen som har fel approach. Om det inte vore för omgivningen skulle jag säkert vara både rik och lyckligt gift också 🙂

Snöat in på berget? I wish!! (Men tack för omtanken!) Sittar strandad i plattlandseländet (okejdå, jag är oxo lite bitter... 😉 ) , och längtar till de tredimensionella delarna av världen. Den tredje dimensionen är den bästa och den är på tok för sällsynt

(t+) (t+) (hv) (hv) 😉 😉 😉

Kraaam på dä, å komihåg: det finns iiinga genvägar till det perfekta ljudet!! (L)

Solbränd?

Förresten Charlotta, är det du som hittat mina solbrillor?? Jag har letat som tusan, men när jag tittade närmare på din bild började jag bannemig fundera... ?

(hv)

Solbrillor, handskar, paraplyer och udda-strumpor är förbrukningsvaror, samt finders keepers.

Du David, har du vilodag idag möjligen? Dagens löppass hade betydligt fler mervärden än helgens rundor! 😉 (H)

Charlotta, jag har hittat mina coolbrillor igen, så det är lugnt. Keepém by al means.