Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELvarför inte en måndags tråd
You need to log in to create posts and topics.

Håll fanan högt Charlotta!! Du har sååå rätt så! 😀

Vi är pinglor eller Cyklissor.. såna där som nästan hellre ger sig ut och cyklar än att kratta i trädgården (H)

Men Silva, du är väl inte singel längre? Då stämmer ju inte Charlottas teori helt o fullt?

Eller föll du för en av gubbarna? (som råkade ha matchande cykel då förståss, hrrmf, nä ja ä int bitter ja heller närå!) 😉 (H:)

Puss i ljumsken på er alla cykl

Men hur menar du nu Jörgen.. att jag inte är en pingla? 😉

Klart det blev en med matchande cykel.. hur skulle det annars ha sett ut tycker du?! 😀 Det fanns en Princ C på Carbonhoj åt mej.. (H)

Go Girl...

(L)

Förresten Silva är jag oxo en pingla eller cyklissa om jag oxo hellre cyklar än krattar i trädgården?? Näää.. nä förresten, tror inte de va? De pinglor jag mött har utan undantag haft väldans mkt mindre hår på bröstet än jag (i några enstaka fall har jag

Men Silva, det är ju det jag menar, du ÄR ju en pingla, men Charlotta menar ju att att cyklande tjejer är singlar, och då stämmer ju inte teorin ju?

Jag gråter mig till sömns sedan ryktet om ditt singelfrånfälle spred sig till Falkenberg. :`(

...men ja

Hm, du tror inte ett par läckert hydroformade leashless isyxor av märket Black Diamond modell Viper i årets orange-anodiserade finish, utrustade i orginal med fang o strike (givetvis!) hade kunnat matcha din Carbon-hoj då alltså? Jag lovar, dom är sanslös

CHarlotta gumman...om du kallar oss gubbar...får jag nog lov att bevisa motsatsen...

Anytime, baby

Nja, tycker nog du verkar liiiite bitter iallfall Charlotta?

😉

Har du snöat in på berget, Jörgen? Jag är inte bitter. Det kanske till och med är så att jag gillar gubbarna.