Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 09:07Har oxo farliga ämnen/kem: Dvs jag har satt mig framför datorn med en kopp starkt snabbkaffe som jag dricker ur en mugg jag snart måste diska lite seriösare om det ska få plats något kaffe i den.
Hur har helgen varit för er då? Jag gick ut starkt på fre
Har oxo farliga ämnen/kem: Dvs jag har satt mig framför datorn med en kopp starkt snabbkaffe som jag dricker ur en mugg jag snart måste diska lite seriösare om det ska få plats något kaffe i den.
Hur har helgen varit för er då? Jag gick ut starkt på fre
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 09:15De är ute och kör fikarundor med mig!
De är ute och kör fikarundor med mig!
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 10:21"vattenfys och farliga ämnen/kem insats med stark ammoniak" låter som en komplett dag som har allt..... själv ska jag städa:-( handla och sedan jobba.
Du vill inte byta Eva?;)
"vattenfys och farliga ämnen/kem insats med stark ammoniak" låter som en komplett dag som har allt..... själv ska jag städa:-( handla och sedan jobba.
Du vill inte byta Eva?;)
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 10:24Å tusan!
Ja jag kunde gett mig tusan på det. Värsta huvudklungan dårå? Har du ensamrätt eller får man syna ditt stall lite nogrannare?
Får kanske planera in en "träningsrunda" i Hbg, hm, en god vän där har ju snacket vitt o brett om att han ska fixa en
Å tusan!
Ja jag kunde gett mig tusan på det. Värsta huvudklungan dårå? Har du ensamrätt eller får man syna ditt stall lite nogrannare?
Får kanske planera in en "träningsrunda" i Hbg, hm, en god vän där har ju snacket vitt o brett om att han ska fixa en
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 10:32Jag kör med "Pimp my Ride".
CK Fix har motionscykling på Onsdagarna 17.30 Start från Cykeldoktorn då kommer det massor av wannabiecyklister.
Du fär givetvis också komma. Har du otur är så är det bara gubbar där.
Jag kör med "Pimp my Ride".
CK Fix har motionscykling på Onsdagarna 17.30 Start från Cykeldoktorn då kommer det massor av wannabiecyklister.
Du fär givetvis också komma. Har du otur är så är det bara gubbar där.
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 10:55Det är bara gubbar på cyklingen. Det är en extrem gubbsport, har jag förstått nu. Det förklarar också varför cyklisttjejerna är singlar.
Det är bara gubbar på cyklingen. Det är en extrem gubbsport, har jag förstått nu. Det förklarar också varför cyklisttjejerna är singlar.
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 10:58Hm, mja, detdär med "bara gubbar" lät lite för vagt för att ligga en timma på motorvägen direkt efter jobbet ;). Behöver bättre referrenser så tror jag. Får kanske försöka skicka min gifte o stadgade kompis (han har ett lätt avlägset förflutet som triatle
Hm, mja, detdär med "bara gubbar" lät lite för vagt för att ligga en timma på motorvägen direkt efter jobbet ;). Behöver bättre referrenser så tror jag. Får kanske försöka skicka min gifte o stadgade kompis (han har ett lätt avlägset förflutet som triatle
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 11:06Men Charlotta, inte ska du va så bitter, se framåt, uppåt och ta vara på livet! Solen skiner och det är våååår! 😀
Skönt att det ändå finns lite cykeltjejer som motvikt till gubbsen då?!
/Jörgen
Men Charlotta, inte ska du va så bitter, se framåt, uppåt och ta vara på livet! Solen skiner och det är våååår! 😀
Skönt att det ändå finns lite cykeltjejer som motvikt till gubbsen då?!
/Jörgen
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 11:15Jag är inte det minsta bitter. Jag konstaterar bara att det bara är gubbar på cyklingen. Och pinglor.
Jag är inte det minsta bitter. Jag konstaterar bara att det bara är gubbar på cyklingen. Och pinglor.
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 11:33Hmm, verkar ha hänt en del sedan jag lämnade cykelsporten, pinglor och liten konkurens (bara gubbar)
....eller vääänta lite nu... när blir man gubbe..?? ...`guulp´.... 38 bast, inte fasen är jag gubbe riktigt än va??
Hmm, verkar ha hänt en del sedan jag lämnade cykelsporten, pinglor och liten konkurens (bara gubbar)
....eller vääänta lite nu... när blir man gubbe..?? ...`guulp´.... 38 bast, inte fasen är jag gubbe riktigt än va??