Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELvarför inte en måndags tråd
You need to log in to create posts and topics.

Han har tydligen inte fattat vad ordet handledning betyder. Kräv att få instruktioner på hur du ska göra. Det är inte rätt att du ska behöva gissa dig till vad som är rätt och sen få skit om det blir fel.

Eva - "Vad är rätt??"
Ja eftersom du inte vet det lär du få veta det i höst då. 😀

Förlåt, lät lite kul bara....

Är du säker på att det inte var ett skojs? Testa att ta ett nytt snack och säg att du faktiskt vill få lite mer information. Men vänta tills

Fortfarande tisdag!

du har ju fel det är ju onsdag nu....

Det ar onsdag, jag korde 17 mil i de Mallorcanska bergen igar och seglade glatt upp for Sa Calobra (utan att vara stel av hojdskrack)....... 🙂

Puss puss fran en solbrand a gla tjej som jobbat som revisor pa skatteverket...*host host*

ÅH nu blir jag avis...inte på skatteverket men på cyklingen! De enorma bergen kring Stockholm är ju lite trista att besegra...

tagit upp saken ett antal ggr men fått samma svar så nu går ja till en annan handledare och hittar på någe helt eget att göra, se om de löser sig....kan ju inte mer än skita sig i höst så 😀

Onsdag än så länge å regn(t-)Å ida skippar jag träningen ä förkyld:-(

äckliga onsdag! bränt mig som tusan på axeln under rökdykningen idag sen så regnar det till råga på allt, tossigt

REGNAR inte i Tibro måste var berget som gör det.(H)