Quote from Lotta Lindström on 15 April 2008, 17:17Han har tydligen inte fattat vad ordet handledning betyder. Kräv att få instruktioner på hur du ska göra. Det är inte rätt att du ska behöva gissa dig till vad som är rätt och sen få skit om det blir fel.
Han har tydligen inte fattat vad ordet handledning betyder. Kräv att få instruktioner på hur du ska göra. Det är inte rätt att du ska behöva gissa dig till vad som är rätt och sen få skit om det blir fel.
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 19:21Eva - "Vad är rätt??"
Ja eftersom du inte vet det lär du få veta det i höst då. 😀Förlåt, lät lite kul bara....
Är du säker på att det inte var ett skojs? Testa att ta ett nytt snack och säg att du faktiskt vill få lite mer information. Men vänta tills
Eva - "Vad är rätt??"
Ja eftersom du inte vet det lär du få veta det i höst då. 😀
Förlåt, lät lite kul bara....
Är du säker på att det inte var ett skojs? Testa att ta ett nytt snack och säg att du faktiskt vill få lite mer information. Men vänta tills
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 19:36Fortfarande tisdag!
Fortfarande tisdag!
Quote from Charlotte Skoglund on 16 April 2008, 00:26du har ju fel det är ju onsdag nu....
du har ju fel det är ju onsdag nu....
Quote from Nils Hylander on 16 April 2008, 09:13Det ar onsdag, jag korde 17 mil i de Mallorcanska bergen igar och seglade glatt upp for Sa Calobra (utan att vara stel av hojdskrack)....... 🙂
Puss puss fran en solbrand a gla tjej som jobbat som revisor pa skatteverket...*host host*
Det ar onsdag, jag korde 17 mil i de Mallorcanska bergen igar och seglade glatt upp for Sa Calobra (utan att vara stel av hojdskrack)....... 🙂
Puss puss fran en solbrand a gla tjej som jobbat som revisor pa skatteverket...*host host*
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 10:09ÅH nu blir jag avis...inte på skatteverket men på cyklingen! De enorma bergen kring Stockholm är ju lite trista att besegra...
ÅH nu blir jag avis...inte på skatteverket men på cyklingen! De enorma bergen kring Stockholm är ju lite trista att besegra...
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 14:04tagit upp saken ett antal ggr men fått samma svar så nu går ja till en annan handledare och hittar på någe helt eget att göra, se om de löser sig....kan ju inte mer än skita sig i höst så 😀
tagit upp saken ett antal ggr men fått samma svar så nu går ja till en annan handledare och hittar på någe helt eget att göra, se om de löser sig....kan ju inte mer än skita sig i höst så 😀
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 17:47Onsdag än så länge å regn(t-)Å ida skippar jag träningen ä förkyld:-(
Onsdag än så länge å regn(t-)Å ida skippar jag träningen ä förkyld:-(
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 18:28äckliga onsdag! bränt mig som tusan på axeln under rökdykningen idag sen så regnar det till råga på allt, tossigt
äckliga onsdag! bränt mig som tusan på axeln under rökdykningen idag sen så regnar det till råga på allt, tossigt
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 12:47REGNAR inte i Tibro måste var berget som gör det.(H)
REGNAR inte i Tibro måste var berget som gör det.(H)