Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 22:03hellre ryggmassage.....
hellre ryggmassage.....
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 22:07Det är jag ännu bättre på....
Det är jag ännu bättre på....
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 22:32DET ÄR MÅNDAG; DET ÄR KVÄLL....
.... och jag har kommit hem från jobb/praktik, efter att ha jobbat över en halvtimme. Borde lägga mig _nu_ för att orka upp imorgon, men det är svårt att sova innan man varvat ned efter kvällens alla patienter.....
DET ÄR MÅNDAG; DET ÄR KVÄLL....
.... och jag har kommit hem från jobb/praktik, efter att ha jobbat över en halvtimme. Borde lägga mig _nu_ för att orka upp imorgon, men det är svårt att sova innan man varvat ned efter kvällens alla patienter.....
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 22:57Jättekul måndag verkligen...sitter med ekonomiskaredovisningen i firman...gud vad roligt det är, jag verkligen älskar skatteverkaet också...mysigt det är att betala skatt...det är så häligt att vara Svensk..(#)
Jättekul måndag verkligen...sitter med ekonomiskaredovisningen i firman...gud vad roligt det är, jag verkligen älskar skatteverkaet också...mysigt det är att betala skatt...det är så häligt att vara Svensk..(#)
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 22:58magnus, vill du ha numert till min revisor? 😉
magnus, vill du ha numert till min revisor? 😉
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 23:35Mmm vore inte så dumt..eller till en trollkarl....
Mmm vore inte så dumt..eller till en trollkarl....
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 23:37eller en papperstugg....
befattar mig inte med annat pappersarbete än journalskrivning.
eller en papperstugg....
befattar mig inte med annat pappersarbete än journalskrivning.
Quote from Pernilla Liljegren on 15 April 2008, 10:18Jag har en förkylning på gång och trots sol så känns det lite sådär....
Jag har en förkylning på gång och trots sol så känns det lite sådär....
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 10:22Nu är det tisdag!
Nu är det tisdag!
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 15:02underbara tisdag!
precis fått reda på att han som har hand om min praktik i höst skiter fullständigt i vad jag gör så länge jag gör rätt...kul att veta, bra vägledning nu blev jag så mycket klokare lr inte, vad är rätt?? nu blir det gym å jobba bort lite
underbara tisdag!
precis fått reda på att han som har hand om min praktik i höst skiter fullständigt i vad jag gör så länge jag gör rätt...kul att veta, bra vägledning nu blev jag så mycket klokare lr inte, vad är rätt?? nu blir det gym å jobba bort lite