Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELvarför inte en måndags tråd
You need to log in to create posts and topics.

DET ÄR FREDAG OCH DET ÄR SOL!!!

Visst är det härligt! Funderar på massor av saker jag ska göra i helgen.. sova, gärna förbi när klockan brukar ringa! Kanske påta lite i trädgården.. Cykla kanske.. Putsa fönster behövs!! Undra om jag kan elda upp lite sk

SOL (H:)

Jag ska springa långpass i solen 😀

På lördag jobbar jag kväll, på söndag jobbar jag dag och mellan allt jobb ska jag planera in träning 🙂

jag ska föröka ta mig till jobbet.
men vet inte om jag törs, då kiropraktorn fått ett psykbryt.
funderar på att avboka patientern

Såå skönt med en helg i solsken(H)
Det blir träning, fixa balkongen och göra lägenheten bebolig efter flera veckor med roliga aktiviteter istället för städning och sånt trist...

Snart får jag äta oxå:D

nytentad, nyäten, solen skiner, en kopp kaffe å tåget hem till falun e de enda som fattas=)

Efter 27.2 kilometer löpning i solsken har jag nu lyckats bli bjuden på grill-fest hos syster 😀 Känns som en bra avslutning på en skööööön fredag (H)

öh...är detta inte en måndagstråd!!! det är fredag...eller längtar ni tbx till jobbet ;-(

nänä dagens arbetssuppgifter är som sådan; vattenfys och farliga ämnen/kem insats med stark ammoniak så jag är lagom pepp du

Är det i en sådan där hästbassäng ni kör vattenfys i ?

Skall du rengöra ett kärnkraftverk?

Skall ut och gå nu i solen, sen har jag lunch pass, så får det väl bli jobbet sen...hua!