Quote from Emma Sjöberg on 18 April 2008, 08:50DET ÄR FREDAG OCH DET ÄR SOL!!!
Visst är det härligt! Funderar på massor av saker jag ska göra i helgen.. sova, gärna förbi när klockan brukar ringa! Kanske påta lite i trädgården.. Cykla kanske.. Putsa fönster behövs!! Undra om jag kan elda upp lite sk
DET ÄR FREDAG OCH DET ÄR SOL!!!
Visst är det härligt! Funderar på massor av saker jag ska göra i helgen.. sova, gärna förbi när klockan brukar ringa! Kanske påta lite i trädgården.. Cykla kanske.. Putsa fönster behövs!! Undra om jag kan elda upp lite sk
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 09:18SOL (H:)
Jag ska springa långpass i solen 😀
På lördag jobbar jag kväll, på söndag jobbar jag dag och mellan allt jobb ska jag planera in träning 🙂
SOL (H:)
Jag ska springa långpass i solen 😀
På lördag jobbar jag kväll, på söndag jobbar jag dag och mellan allt jobb ska jag planera in träning 🙂
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 11:08jag ska föröka ta mig till jobbet.
men vet inte om jag törs, då kiropraktorn fått ett psykbryt.
funderar på att avboka patientern
jag ska föröka ta mig till jobbet.
men vet inte om jag törs, då kiropraktorn fått ett psykbryt.
funderar på att avboka patientern
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 12:00Såå skönt med en helg i solsken(H)
Det blir träning, fixa balkongen och göra lägenheten bebolig efter flera veckor med roliga aktiviteter istället för städning och sånt trist...Snart får jag äta oxå:D
Såå skönt med en helg i solsken(H)
Det blir träning, fixa balkongen och göra lägenheten bebolig efter flera veckor med roliga aktiviteter istället för städning och sånt trist...
Snart får jag äta oxå:D
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 12:17nytentad, nyäten, solen skiner, en kopp kaffe å tåget hem till falun e de enda som fattas=)
nytentad, nyäten, solen skiner, en kopp kaffe å tåget hem till falun e de enda som fattas=)
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 16:11Efter 27.2 kilometer löpning i solsken har jag nu lyckats bli bjuden på grill-fest hos syster 😀 Känns som en bra avslutning på en skööööön fredag (H)
Efter 27.2 kilometer löpning i solsken har jag nu lyckats bli bjuden på grill-fest hos syster 😀 Känns som en bra avslutning på en skööööön fredag (H)
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 19:07öh...är detta inte en måndagstråd!!! det är fredag...eller längtar ni tbx till jobbet ;-(
öh...är detta inte en måndagstråd!!! det är fredag...eller längtar ni tbx till jobbet ;-(
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 08:27nänä dagens arbetssuppgifter är som sådan; vattenfys och farliga ämnen/kem insats med stark ammoniak så jag är lagom pepp du
nänä dagens arbetssuppgifter är som sådan; vattenfys och farliga ämnen/kem insats med stark ammoniak så jag är lagom pepp du
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 08:37Är det i en sådan där hästbassäng ni kör vattenfys i ?
Är det i en sådan där hästbassäng ni kör vattenfys i ?
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 08:50Skall du rengöra ett kärnkraftverk?
Skall ut och gå nu i solen, sen har jag lunch pass, så får det väl bli jobbet sen...hua!
Skall du rengöra ett kärnkraftverk?
Skall ut och gå nu i solen, sen har jag lunch pass, så får det väl bli jobbet sen...hua!