Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVarför inte Hälsa?
You need to log in to create posts and topics.

Var på väg hem från ett träningspass med en klubbkompis, när vi cyklade ikapp en något långsammare cyklist. Vi hälsade på honom när vi körde om och klubbkompisen som drog för tillfället vände sig om och sa "Häng på oss" varvid ett ansträngt svar kom #aaal

Idag hälsade jag på cyklister när jag var ute och sprang. Alla med "drop handles" hälsade tillbaks! Jag hade svarta strumpor.

Ja lite vardagsedge att köra för fort på cykel,, om man laddar på riktigt ordentligt borde det vara möjligt att komma upp i 90 hehe

Vid ett träningspass på Öland såg jag ett gäng cyklister som tog rast vid vägkanten. När jag närmade mig så sträckte alla upp armen samtidigt och hälsade på mig. 😀

Sedan satte alla handen vid munnen? Jämsides såg jag att de just skålat med var sin Jäger

Häromdagen var jag ute å cyklade iklädd:

* svarta strumor/tubsockor från HM
* Löpar tights
* Löpar linne
* Cyklandes på en MTB fast på landsväg... ska fixa en "rikitg" cykel...

Jag mötte 2 racers och båda hälsade tbax men det kan bero på att jag sträckt

Sovit över borta?

inte ofta man sover över hemma? 😉

Mitt i prick.

Om man kan bli hälsad på när man ser ut som jag (gammal standardcykel, *stor* väska på pakethållarn (och som jag kan lova var *tung*), 30-spänns enfärgad T-shirt, blåsvarta bomullsshorts, svarta sockar och s.k. seglarskor) och är ute och cyklar, så tänker

Jag hälsar inte på cyklister utan hjälm.