Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 17:38Var på väg hem från ett träningspass med en klubbkompis, när vi cyklade ikapp en något långsammare cyklist. Vi hälsade på honom när vi körde om och klubbkompisen som drog för tillfället vände sig om och sa "Häng på oss" varvid ett ansträngt svar kom #aaal
Var på väg hem från ett träningspass med en klubbkompis, när vi cyklade ikapp en något långsammare cyklist. Vi hälsade på honom när vi körde om och klubbkompisen som drog för tillfället vände sig om och sa "Häng på oss" varvid ett ansträngt svar kom #aaal
Quote from Fredric Lagerström on 8 August 2009, 19:50Idag hälsade jag på cyklister när jag var ute och sprang. Alla med "drop handles" hälsade tillbaks! Jag hade svarta strumpor.
Idag hälsade jag på cyklister när jag var ute och sprang. Alla med "drop handles" hälsade tillbaks! Jag hade svarta strumpor.
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 21:43Ja lite vardagsedge att köra för fort på cykel,, om man laddar på riktigt ordentligt borde det vara möjligt att komma upp i 90 hehe
Ja lite vardagsedge att köra för fort på cykel,, om man laddar på riktigt ordentligt borde det vara möjligt att komma upp i 90 hehe
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 15:38Vid ett träningspass på Öland såg jag ett gäng cyklister som tog rast vid vägkanten. När jag närmade mig så sträckte alla upp armen samtidigt och hälsade på mig. 😀
Sedan satte alla handen vid munnen? Jämsides såg jag att de just skålat med var sin Jäger
Vid ett träningspass på Öland såg jag ett gäng cyklister som tog rast vid vägkanten. När jag närmade mig så sträckte alla upp armen samtidigt och hälsade på mig. 😀
Sedan satte alla handen vid munnen? Jämsides såg jag att de just skålat med var sin Jäger
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 16:28Häromdagen var jag ute å cyklade iklädd:
* svarta strumor/tubsockor från HM
* Löpar tights
* Löpar linne
* Cyklandes på en MTB fast på landsväg... ska fixa en "rikitg" cykel...Jag mötte 2 racers och båda hälsade tbax men det kan bero på att jag sträckt
Häromdagen var jag ute å cyklade iklädd:
* svarta strumor/tubsockor från HM
* Löpar tights
* Löpar linne
* Cyklandes på en MTB fast på landsväg... ska fixa en "rikitg" cykel...
Jag mötte 2 racers och båda hälsade tbax men det kan bero på att jag sträckt
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 16:35Sovit över borta?
Sovit över borta?
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 16:41inte ofta man sover över hemma? 😉
inte ofta man sover över hemma? 😉
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 21:54Mitt i prick.
Mitt i prick.
Quote from Funbeat user on 12 August 2009, 00:17Om man kan bli hälsad på när man ser ut som jag (gammal standardcykel, *stor* väska på pakethållarn (och som jag kan lova var *tung*), 30-spänns enfärgad T-shirt, blåsvarta bomullsshorts, svarta sockar och s.k. seglarskor) och är ute och cyklar, så tänker
Om man kan bli hälsad på när man ser ut som jag (gammal standardcykel, *stor* väska på pakethållarn (och som jag kan lova var *tung*), 30-spänns enfärgad T-shirt, blåsvarta bomullsshorts, svarta sockar och s.k. seglarskor) och är ute och cyklar, så tänker
Quote from Funbeat user on 13 August 2009, 15:09Jag hälsar inte på cyklister utan hjälm.
Jag hälsar inte på cyklister utan hjälm.