Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 17:46Jag träffade packade cyklister i lördags. De kramade om mig utan att tänka på smittorisken.
Jag träffade packade cyklister i lördags. De kramade om mig utan att tänka på smittorisken.
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 19:08Hoppas du inte får svininfluensan bara 🙁
Hoppas du inte får svininfluensan bara 🙁
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 21:42Svinkul fick han nog.
Svinkul fick han nog.
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 21:46På dagens tur mötte jag mint 10 räsercyklister med varierande grad av rakade ben, inte en enda hälsade tillbaka!! 🙁
På dagens tur mötte jag mint 10 räsercyklister med varierande grad av rakade ben, inte en enda hälsade tillbaka!! 🙁
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 23:37Jag mötte tre tyskar som snyggt låg på varandras rulle, men dom tog sig tid att glatt både tjoa och vinka. Jag bryter ibland mot cyklisternas hederskodex och har svarta strumpor. Idag så hade jag såna där korta som bara täcker foten, och inte syns utanför
Jag mötte tre tyskar som snyggt låg på varandras rulle, men dom tog sig tid att glatt både tjoa och vinka. Jag bryter ibland mot cyklisternas hederskodex och har svarta strumpor. Idag så hade jag såna där korta som bara täcker foten, och inte syns utanför
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 23:39Givetvis men det beror på vem du frågar?
Givetvis men det beror på vem du frågar?
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 23:44Tror jag mötte 10 pers när jag var ute i solen och körde idag och alla hälsade glatt,, hade snygg Cervelotröjja och vita strumpor 🙂
Nytt personbästa 82 km/h ner för Härskogsbacken, backen hade gärna fått vara längre
Tror jag mötte 10 pers när jag var ute i solen och körde idag och alla hälsade glatt,, hade snygg Cervelotröjja och vita strumpor 🙂
Nytt personbästa 82 km/h ner för Härskogsbacken, backen hade gärna fått vara längre
Quote from ellen olsson on 5 August 2009, 23:48http://www.youtube.com/watch?v=Xbt30UnzRWw
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 12:06Ah... det är för att jag kör utan strumpor och keps som ingen hälsar tillbaka (#)
Ah... det är för att jag kör utan strumpor och keps som ingen hälsar tillbaka (#)
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 21:17Magnus, det är bara 70 i den backen....
Magnus, det är bara 70 i den backen....