Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Hallå där på er alla underbara löpar-/jogging vänner.
Nu skiner vårsolen som allra härligast och det börjar så smått titta fram lite grus å asfalt mellan snödrivorna. Vad vore väl då inte mera fantastiskt än att sätta lite extra fart på var

Ja många är det som kommit och gått men en liten kärna av tappra steakare finns kvar och knatar på.
Kom gärna och gör oss sällskap en månad eller två.
Vissa blir som vi frälsta men måste sluta endå
Andra har det inte passat vad vi kan förstå.
Men för att

Det blir en extra sporre för mig som slarvat med att ta hundarna på kvällspromenader 🙂
Det låter ju väldig "poetiskt" (t+)

Fan, jag som trodde det skulle handla om naken-löpning...

Men kör på ni! Jag är inte så sugen på att svetta ner mig även mellan träningspassen. (H)

Min hustru kräver en löpfri dag i veckan. Min kropp håller i stort med.

Jag håller mig hellre till mitt träningsprogram och vilar f.ö.

Jonas....det är helt OK om du vill springa naken. Några sådana hinder vill vi verkligen inte sätta upp!? Och är det så att du nu blir jättesvettig efter att ha hämtat tidningen i ett 8,35 m/km-tempo nu i -1,0 grad C efter 1 km så tycker jag absolut att du

Henrik....är det hustrun som skjutsar dig till jobbet, hämtar tidningen å posten.....går ut med hunden etc,etc...Vardagsträning heter ju spelet?! De ska inte bli svårare utan bara bygga träningseffekt. Hitta variant som hustrun inte kan klassa som "löpar-

Mina s.k." Nödstreakar " de dagar tid inte funnits eller lusten att klä om sig är obefintlig har bl.a bestått av detta: Sakta lunk på plattformen i väntan på tåget,I flygterminalen i väntan på planet, lunk till lunchresturangen när jag ska äta ute, runt,r

Det var på den tiden det begav sig, närmare bestämt 70-talet och det var på modet att streaka. Min enda streak, som jag utförde springades genom en utskänkningslokal slutade i ett stort publikjubel men arrangörerna var inte lika begeistrade varför jag hjä

12