Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 14:41Hihi ! Ja se naken har jag inte sprungit en. Ska tänka på det:-). Kanske vore något för Månkarbo Maraton Kjelle?
Heller också får jag springa enbart iförd min fina Månkarbo Maraton tröja
Hihi ! Ja se naken har jag inte sprungit en. Ska tänka på det:-). Kanske vore något för Månkarbo Maraton Kjelle?
Heller också får jag springa enbart iförd min fina Månkarbo Maraton tröja
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 15:42Eller han den där Naken-Janne som var med i Farmen för ett antal år sedan! Han skulle tipsas om en långtur i bara mässingen från Treriksröset till Smygehuk!
Eller han den där Naken-Janne som var med i Farmen för ett antal år sedan! Han skulle tipsas om en långtur i bara mässingen från Treriksröset till Smygehuk!
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 20:30Kommer du å kutar ETT varv naken i Månkarbo Marathon 2010 Roland så pröjsar jag hela anmälningsavgiften + två extra bira i goody-bagen.....(Evn flera..)
Kommer du å kutar ETT varv naken i Månkarbo Marathon 2010 Roland så pröjsar jag hela anmälningsavgiften + två extra bira i goody-bagen.....(Evn flera..)
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 22:06Tack för inbjudan Kjell, men då har jag nog ingen familj som väntar på mig då jag kommer hem igen (skrattar) men hör med han Naken-Janne, han ställer nog upp (skrattar). Han pröjsar nog t o m startavgiften själv!!!
Tack för inbjudan Kjell, men då har jag nog ingen familj som väntar på mig då jag kommer hem igen (skrattar) men hör med han Naken-Janne, han ställer nog upp (skrattar). Han pröjsar nog t o m startavgiften själv!!!
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 11:36Problemet för mig, vad gäller streak running, är att jag inte uppfyller kravet "inte skulle diskvalificeras i en gångtävling" enär min hastighet så låg och mitt löpsteg så tungt att jag inte svävar i luften vid någon fas.
Det andra porblemet är att jag i
Problemet för mig, vad gäller streak running, är att jag inte uppfyller kravet "inte skulle diskvalificeras i en gångtävling" enär min hastighet så låg och mitt löpsteg så tungt att jag inte svävar i luften vid någon fas.
Det andra porblemet är att jag i
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 13:23Det är gott så Lena. Och när du kört med dom några år kanske du har fått upp farten och kan hoppa över till oss. (t+)
Det är gott så Lena. Och när du kört med dom några år kanske du har fått upp farten och kan hoppa över till oss. (t+)
Quote from Funbeat user on 30 March 2010, 15:22Det lär falla på behån i alla fall... 🙂
Det lär falla på behån i alla fall... 🙂