Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tack A-M, visst är de snajsiga!

Maria

Skall Du springa Göteborgsvarvet i de där nästa år kommer Du garanterat ha ont i knän & ben 😀

PS Hur går det för Dig?

Jag kan inte hålla med om detta. Tycker speciellt att nya skor måste bevisa att de fungerar. Så första gångerna med nya skor är lite nervösa. Var de verkligen så sköna som de kändes i affären eller blev jag lurad för att de är "snygga" eller för att andra

Hehe, ja det hade varit bra dumt, Harald!

Hur det går....... jag skulle hämta en lånecykel idag, skulle powerwalka dit........ gick i 5 minuter och sedan kunde jag inte lägga band på mig utan jag småjoggade resten av vägen (25 min) så jag är så glad, så

Nu har jag tränat så nu kan skitvädret dra in över trädgårdstomtarna.
Jag laddar inför Paris-Roubaix med toblerone. Snart börjar det 13.20. . . . . . .

Maria

Fantastiskt kul - grattis! (t+)
Vad blir det för cykel till skorna?

Jag blir avundsjuk men håller ut - förr eller senare kommer det att funka med löpningen i gen. Kan även tänka mig att byta min MTB mot en landsvägsvariant för alternativ träning o

Maria-
Jag blir sugen på att cykla bara jag ser dem!
Hur läckra som helst.

Är det nån som vet om det finns några svarta löparskor flrutom asics som är bra?
Måste ha ett par till...
Som jag inte tränar i, men väl hinner ifatt bussen med.

Och ja, de mååås

Man ska skynda långsamt! Det kommer Harald.

Det blir en Scott speedster s30 - hoppas jag.

Jag har ett par rea-joggisar som är rosa (blä), en löparjacka som inte är någon löparjacka egentligen (fast jäkligt snygg och lätt!), ett par fula men sköna brallor som är från förra sekelskiftet, dotterns gamla mössa på huvudet och jag klockar tiden med

Det låter hur sunt som helst.....så näe, Allis 😉
Om du inte vill bli omvänd.......