Quote from Funbeat user on 12 April 2008, 23:07Tack A-M, visst är de snajsiga!
Tack A-M, visst är de snajsiga!
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 10:43Maria
Skall Du springa Göteborgsvarvet i de där nästa år kommer Du garanterat ha ont i knän & ben 😀
PS Hur går det för Dig?
Maria
Skall Du springa Göteborgsvarvet i de där nästa år kommer Du garanterat ha ont i knän & ben 😀
PS Hur går det för Dig?
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 11:32Jag kan inte hålla med om detta. Tycker speciellt att nya skor måste bevisa att de fungerar. Så första gångerna med nya skor är lite nervösa. Var de verkligen så sköna som de kändes i affären eller blev jag lurad för att de är "snygga" eller för att andra
Jag kan inte hålla med om detta. Tycker speciellt att nya skor måste bevisa att de fungerar. Så första gångerna med nya skor är lite nervösa. Var de verkligen så sköna som de kändes i affären eller blev jag lurad för att de är "snygga" eller för att andra
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 11:35Hehe, ja det hade varit bra dumt, Harald!
Hur det går....... jag skulle hämta en lånecykel idag, skulle powerwalka dit........ gick i 5 minuter och sedan kunde jag inte lägga band på mig utan jag småjoggade resten av vägen (25 min) så jag är så glad, så
Hehe, ja det hade varit bra dumt, Harald!
Hur det går....... jag skulle hämta en lånecykel idag, skulle powerwalka dit........ gick i 5 minuter och sedan kunde jag inte lägga band på mig utan jag småjoggade resten av vägen (25 min) så jag är så glad, så
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 12:35Nu har jag tränat så nu kan skitvädret dra in över trädgårdstomtarna.
Jag laddar inför Paris-Roubaix med toblerone. Snart börjar det 13.20. . . . . . .
Nu har jag tränat så nu kan skitvädret dra in över trädgårdstomtarna.
Jag laddar inför Paris-Roubaix med toblerone. Snart börjar det 13.20. . . . . . .
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 12:48Maria
Fantastiskt kul - grattis! (t+)
Vad blir det för cykel till skorna?Jag blir avundsjuk men håller ut - förr eller senare kommer det att funka med löpningen i gen. Kan även tänka mig att byta min MTB mot en landsvägsvariant för alternativ träning o
Maria
Fantastiskt kul - grattis! (t+)
Vad blir det för cykel till skorna?
Jag blir avundsjuk men håller ut - förr eller senare kommer det att funka med löpningen i gen. Kan även tänka mig att byta min MTB mot en landsvägsvariant för alternativ träning o
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 21:08Maria-
Jag blir sugen på att cykla bara jag ser dem!
Hur läckra som helst.Är det nån som vet om det finns några svarta löparskor flrutom asics som är bra?
Måste ha ett par till...
Som jag inte tränar i, men väl hinner ifatt bussen med.Och ja, de mååås
Maria-
Jag blir sugen på att cykla bara jag ser dem!
Hur läckra som helst.
Är det nån som vet om det finns några svarta löparskor flrutom asics som är bra?
Måste ha ett par till...
Som jag inte tränar i, men väl hinner ifatt bussen med.
Och ja, de mååås
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 22:31Man ska skynda långsamt! Det kommer Harald.
Det blir en Scott speedster s30 - hoppas jag.
Man ska skynda långsamt! Det kommer Harald.
Det blir en Scott speedster s30 - hoppas jag.
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 22:33Jag har ett par rea-joggisar som är rosa (blä), en löparjacka som inte är någon löparjacka egentligen (fast jäkligt snygg och lätt!), ett par fula men sköna brallor som är från förra sekelskiftet, dotterns gamla mössa på huvudet och jag klockar tiden med
Jag har ett par rea-joggisar som är rosa (blä), en löparjacka som inte är någon löparjacka egentligen (fast jäkligt snygg och lätt!), ett par fula men sköna brallor som är från förra sekelskiftet, dotterns gamla mössa på huvudet och jag klockar tiden med
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 22:37Det låter hur sunt som helst.....så näe, Allis 😉
Om du inte vill bli omvänd.......
Det låter hur sunt som helst.....så näe, Allis 😉
Om du inte vill bli omvänd.......