Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 08:30En klubbkompis har berättat hur dt gick till på IM Brazil och där var det en del tjejer som låg i klungor med killar och kunde cruisa runt på kanontider utan att behöva anstränga sig. Sen fick de 3 minuter i straffboxen men det blev ju ändå nettovinst. De
En klubbkompis har berättat hur dt gick till på IM Brazil och där var det en del tjejer som låg i klungor med killar och kunde cruisa runt på kanontider utan att behöva anstränga sig. Sen fick de 3 minuter i straffboxen men det blev ju ändå nettovinst. De
Quote from Håkan Öhling on 22 May 2009, 11:35Man ska definitivt hålla sina 10m lucka. Skulle du kunna se dig själv i spegeln om du kvalat till Hawaii bara för att du fuskat? Ok, om de andra fuskar då? Det är väl deras beslut!! Med samma argument skulle ju du börja göra inbrott och sparka sönder buss
Man ska definitivt hålla sina 10m lucka. Skulle du kunna se dig själv i spegeln om du kvalat till Hawaii bara för att du fuskat? Ok, om de andra fuskar då? Det är väl deras beslut!! Med samma argument skulle ju du börja göra inbrott och sparka sönder buss
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 11:49Torbjörn,
jag kommer aldrig kvala till Hawaii... och personligen skulle jag aldrig medvetet ligga rulle. Men nu snackar jag om en tjej som satsar allt på det här och tävlar i proffsklassen och då tycker jag det blir mer komplicerat. Ska man i det läget g
Torbjörn,
jag kommer aldrig kvala till Hawaii... och personligen skulle jag aldrig medvetet ligga rulle. Men nu snackar jag om en tjej som satsar allt på det här och tävlar i proffsklassen och då tycker jag det blir mer komplicerat. Ska man i det läget g
Quote from Håkan Öhling on 22 May 2009, 12:12Aha då förstår jag. Det finns ju de som tar doping - här kan de ju fuska helt lagligt! Håller med dig om att en diskning vore det enda rätta.
Aha då förstår jag. Det finns ju de som tar doping - här kan de ju fuska helt lagligt! Håller med dig om att en diskning vore det enda rätta.
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 14:09För en gångs skull så är gångsporten en föregångare med sina kort och diskningar.
För en gångs skull så är gångsporten en föregångare med sina kort och diskningar.
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 22:19Ja, förutom att gångsporten har så luddiga regler att ingen vet vad som gäller. Där är det tillåtet att fuska så länge det inte syns.
Ja, förutom att gångsporten har så luddiga regler att ingen vet vad som gäller. Där är det tillåtet att fuska så länge det inte syns.
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 00:22Jag är ganska säkert på att strafftiden i boxen blir snart längre kanske 10 - 15 min, riktig bra långt för att blir stel också) när det blir flera sådana "incidenter" som i IM Brazil som berättas. Dessutom kan man alltid få röd kort direkt om uppsåt är ty
Jag är ganska säkert på att strafftiden i boxen blir snart längre kanske 10 - 15 min, riktig bra långt för att blir stel också) när det blir flera sådana "incidenter" som i IM Brazil som berättas. Dessutom kan man alltid få röd kort direkt om uppsåt är ty